Jag har bloggat men det ligger på is för tillfället. Jag ville ha en anonym blogg för att skriva ner tankar och funderingar. Där jag höll till tyckte jag att det blev till sist en tävlan om vem som la in flest och bästa bilderna.
Visst tycker jag också att det är trevligt att läsa bloggar med bilder. Det är mycket möjligt att jag tar upp bloggandet igen....vi får väl se.
Vad säger ni andra om bloggandet ?
Hannele
13-06-2007, 10:54
Finns massa bra bloggar, fundera lite, hur du vill ha det, med bilder, kontakt kanske även med andra, i Norden, utomlands? Har dom reklam? Dessa är gratis:
Jag skriver på blogspot.com, funkar utmärkt! Har upptäckt att det är riktigt kul att skriva ner lite, visa lite bilder och så. Men att få besökare är kanske inte det lättaste (så besök min blogg, http://opievallmo.blogspot.com/ .) Men man får väl skriva nåt vettigt och vara ihärdig...
Ganska utmanande namn du valt till din blogg, inte precis vad jag söker..
Tesa
14-06-2007, 20:35
Jaa..vad ska man säga om bloggar...förstår inte riktigt grejen ärligt talat..
Alba
15-06-2007, 15:32
Många skriver dagbok och bloggen är ju en variant på dagboken.
Hannele
15-06-2007, 16:50
CITAT (Tesa @ 14-06-2007, 21:35)
Jaa..vad ska man säga om bloggar...förstår inte riktigt grejen ärligt talat..
Hemsidor har funnists tio år, blogg är en sådan, men mer aktuell och bättre kontakt med läsarna, olika teman; mat, trädgård, inredning, mode och annat.
Tesa
15-06-2007, 20:07
Jo..jag vet ju vad en blogg är..alltså...Men har lite svårt att förstå grejen med att läsa en massa okända människors "dagböcker"..och har lite svårt att förstå varför man har "dagboken" på nätet.. Tycker att det är en lite märklig företeelse bara..men det är väl upp till var och en...jag har svårt att tycka det är särskilt intressant iallafall...och tror inte i min vildaste fantasi att nån annan skulle tycka det var särskilt intressant att läsa om mina vardagshändelser...utom möjligen mina nära och kära..
Hannele
15-06-2007, 21:43
CITAT (Tesa @ 15-06-2007, 21:07)
Men har lite svårt att förstå grejen med att läsa en massa okända människors "dagböcker"..
Har du läst några? Det finns massa bloggar som inte är "dagböcker" utan har teman; sport, handarbete, trädgård, inredning, mat. Man väljer bloggar efter eget intresseområde.
Tesa
15-06-2007, 21:50
Jodå..jag har kikat på några...men jag tycker det gått inflation i det hela...Alla ska ha en blogg vare sig man har nåt att blogga om eller inte.. Men som sagt..det är väl upp till var och en att läsa..eller skriva..JAG fattar ändå inte riktigt grejen..Fast man vet aldrig..plötsligt bloggar man väl själv också..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.