Exotic
Hej ,
1 av mina kunder gav mig lite info om att gå på tur rolleyes.gif på Trädgårdföreningens visning av Rosariet ........och den är varje dag kl 12 00.
In dit stod snällt och väntade,hmmmm wink.gif inget folk är det fel tid eller?!
Men vipps så stod han där ,som skulle visa runt laugh.gif
Bara Han & Jag .............tur att få guidning helt privat smile.gif
Jag som är helt grön på nästan allt......

Kul var det.
MVH Exotic rolleyes.gif smile.gif
Fialotta
Sicken tur du hade laugh.gif

Till att vara V.I.P gäst alltså rolleyes.gif tongue.gif
Ingrid på Västkusten
Det lät kul - igår var dte massor med folk - fast jag gick på en egen tur ;-) gör jag några gånger varje år - kollar hur de ser ut i olika väder årstider sjukdomar, regntålighet etc etc.

En hemsk vinter följd av en hemsk sommar för några år sedan, och vi var på Fredriksdal. Jag skrev ner alla rosor som såg bra ut - dem köpte vi så småningom, har aldrig ångrat det.

Hälsar ingrid
Hannele
Tack för tipset!
Har nästan aldrig varit där och gått runt... är egentligen ingen rosmänniska?
Bara lite taggig...
tongue.gif
Exotic
Hej på er ,
Hannele någon rosmäniska var jag nog inte,men sjukdomen är snabb
*Vill Haaaaa* biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif ,fast det var efter besök på Sofiero som jag blev med mina 2 första rosor,Så jag är allt kär rolleyes.gif
Och fasten man bor så nära Trädgårdsföreningen (10 min) så är man inte där,men nu blir det fler gånger + fika rolleyes.gif .
Ingrid & Maudan............Tur hade man rolleyes.gif smile.gif

MVH Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon