Full version: Vad skulle ni göra?
Kikka
Jag har fått presentkort på 700:- hos Plantagen. Blev ju otroligt glad när jag fick dem (är två st, en på 200 och en på 500), men nu har jag istället fått huvudbry. Vad ska jag använda dem till?
Funderat på få till en liten köksträdgård eller fixa slänten som stör mig här på tomten.
Men vill gärna veta att vad just Du skulle använda pengarna till. Både av nyfikenhet och för att få lite tips och förslag.
Bee
Grattis till "pennies from heaven" ! Presentkort är alltid roligt att få.

Plantagen har ganska stort sortiment av krukor men dom flesta av dom stora är dyra. Hade jag fått en så fin present hade jag nog gjort ett extravarv bland just dom krukorna smile.gif
Jill-Ulrika
CITAT (Kikka @ 11-06-2007, 10:43) *
Jag har fått presentkort på 700:- hos Plantagen. Blev ju otroligt glad när jag fick dem (är två st, en på 200 och en på 500), men nu har jag istället fått huvudbry. Vad ska jag använda dem till?
Funderat på få till en liten köksträdgård eller fixa slänten som stör mig här på tomten.
Men vill gärna veta att vad just Du skulle använda pengarna till. Både av nyfikenhet och för att få lite tips och förslag.

Jag skulle nog köpa något som jag kanske inte annars vågar ge mig själv råd till att köpa. En buske eller klättrare. rolleyes.gif
Halli
En rosbåge eller någon annan form av klätterstöd, de är alltid så vackra och dyra när man står där på plantskolan.....
Tesa
En magnolia...eller flera..
kerstin z5-6
jag ska köpa ett träd för mitt presentkort ! Roligt för mej och trevligt för givarna smile.gif
En maackia blir det
Eva-Helene
Träd och/eller bärbuskar.
yvonne_h
Hej!

Jag skulle se mig om efter en trädgårdsbänk typ "ljugarbänk" dvs en bänk utan ryggstöd. Bänken skulle jag ställa mot mitt vackra stengärde och på så vis få ett ryggstöd.

mvh yvonne
www.lirtradgard.se
Ewa L
Eftersom jag är lite "anti" att köpa växter på den typen av affär skulle jag precis som Bee kosta på mig lite extrasnygga och -stora krukor. Om du är typen som gillar krukor alltså.
Det är en bestående gåva som givarna kan se finns kvar länge.

Om jag skulle köpa en växt skulle det vara en Japansk blodlönn eller Magnolia. De har jag alltid velat ha.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon