Har lagt in lite dags färska bilder på några av mina blommor...fotade mest för att komma på hur jag gör med kameran för att ta närbilder...tränade med andra ord Ha det bra alla med jord under naglarna...här har rensats hela dagen
Almdalen
29-06-2003, 18:57
Vilka fina bilder, Pionen är min favorit du har verkligen lyckats med den. Tack för titten! Ingegerd
Kajsa
29-06-2003, 19:14
Fina bilder, den blå kan det vara en Veronica tro, du har ringat in dina grödor ordentligt, rådjur eller?
*Felix matte*
29-06-2003, 20:45
Tack för att du delar med dig av allt det vackra. Jag blir väldigt nyfiken på det röda du har i korgen Sånt har jag aldrig sett
Fialotta
29-06-2003, 21:15
Tack...det värmer! Agneta det röda i korgen är verbena...lättskött sak
Tack Kajsa för namnet på det blåa...hade ingen aning, fick en torva av dottern förra året...blev stor direkt, sånt gillar jag
Javisst är pioner fina...har vita men dom blommar inte ännu är tydligen senaare sort! Ha det så bra!
yla
30-06-2003, 00:26
nu har även jag varit in o kollat visst e de underbart då allting blommar man blir så glad för varje liten utslagen blomma vikken fin utsikt du har förresten över vattnet det kommer väl fler bilder snart
anne
30-06-2003, 15:47
Du har fått kläm på hur man tar närbilder. Tjusigt och det som är blått och vackert det är en Axnepeta Nepeta Nevrosa har precis varit och inköpt en sådan själv. Mycket vackert, hoppas på flera bilder. Kramisar Anne.
*Felix matte*
30-06-2003, 20:37
CITAT (maudan @ 29-06-2003, 22:15)
Agneta det röda i korgen är verbena...lättskött sak
Ikväll köpte jag en Verbena med rosa blommor Inte är den lika frodig som din röda men vi ligger väl ett tag efter er. Sätter in bild när dottern lämnar igen kameran.
Fialotta
30-06-2003, 20:47
Okey...ser framemot bild! Kramis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.