|
Full version: signaturbild
Jag har idag bytt signaturbild. Om jag går in på min kontrollpanel så ligger den nya bilden där, men när jag skriver ett inlägg blir det den gamla bilden. Voffor dådå???
Biggan_
15-06-2007, 09:40
Vad dillar du om leia! Visst syns den nya bilden i inläggen av goa nallevovven Dino!
CITAT (Biggan_ @ 15-06-2007, 10:40)  Vad dillar du om leia! Visst syns den nya bilden i inläggen av goa nallevovven Dino!  Nej det är ju´den gamla vinterbilden som syns, jag har lagt till en sommarbild på nallen istället men den syns inte.
Töm din cache.
CITAT (Rose @ 15-06-2007, 21:46)  Töm din cache.  Och hur gör man det då?
I Internet Exploerer version 6 gör man så här:
-Verktyg -Internet-alternativ -Flik Allmänt -Tillfälliga Internet-filer -Rutan Ta bort filer
Men vad konstigt, om jag kopplar upp mig med IE är det den nya sommarbilden, men om jag kopplar upp mig med Firefox som jag oftast använder (har båda ligger på datorn) så är det den gamla vinterbilden  Nemen nu så!!!!!  Nu hittade jag hur man skulle rensa i Firefox också, och då visar den sommarbilden på Dino!
Biggan_
16-06-2007, 10:14
Biggan_
16-06-2007, 10:24
Detta är väl nya sommarbilden av Dino, och den har du haft hela tiden i denna tråden! [attachment=4140:med_gall...37_25443.jpg] Ge Dino en puss på nosen från mej, själv får du en
Och jag ser den här bilden, men igår såg jag sommarbilden!
CITAT (Gillan @ 16-06-2007, 12:56)   För att förtydliga det hela. Här kommer vinterbilden som jag hade förut:  Och här är sommarbilden:  Är det solklart nu?
Då är det den vi ser  Han e såååå söt lilla Dino
CITAT (Pjater @ 16-06-2007, 13:18)  Då är det den vi ser  Ha ha ha...  Den var bra hörrududu. Jag ser alltså vinterbilden om ingen förstått det.  Och jag kommer aaaaaldrig att rensa nånting nånstans!
CITAT (Berith @ 16-06-2007, 13:42)  Ha ha ha...  Den var bra hörrududu. Jag ser alltså vinterbilden om ingen förstått det.  Och jag kommer aaaaaldrig att rensa nånting nånstans!  Jag tror jag skrattar ihjäl mig! CITAT (Gillan @ 16-06-2007, 13:59)  Och här ska heller inte rensas bort nåt....................räcker så bra med ogräset i rabatterna  Nej, vi har förstått att hemma hos er får inget rensas bort (rostiga spikar och allt vad det är som ska sparas....  ) CITAT (Pjater @ 16-06-2007, 13:18)  Då är det den vi ser  Han e såååå söt lilla Dino  Ja söt som socker, men en riktig buse är han allt!
CITAT (Leia @ 16-06-2007, 14:09)  Nej, vi har förstått att hemma hos er får inget rensas bort (rostiga spikar och allt vad det är som ska sparas....  ) Bingo Leia!! Där fick du allt till det bra
Dansaren
23-06-2007, 21:20
Hahahahaha! Vilken härlig "diskussion". Ni är för sköna! Ursäkta att jag gick in och "tjuvläste". Har nyss registrerat mig så det här är första gången jag är inne i forumet. Jag har ingen aning om hur det här fungerar  men ska väl försöka trycka på alla knappar och se vad som händer. Kära nån, jag kommer bergis att ställa till sån oreda så hela datorn ger upp och tackar för sig. Det vore just typiskt mig. Men men, jag tar änglarna i hågen och kastar mig handlöst ut i det okända. Får ni inte det här så sprack det alltså. Ha det gott! Kramisar!
CITAT (Dansaren @ 23-06-2007, 22:20)  Hahahahaha! Vilken härlig "diskussion". Ni är för sköna! Ursäkta att jag gick in och "tjuvläste". Välkommen hit!  Inte kallar vi det för tjuvläsning här inte, ju´fler som läser trådarna och deltar i dem desto trevligare!
Jaha, nu har jag bytt signatur bild igen men då visas ändå den gamla bilden, hur var det man gjorde i firefox nuigen....  Jag hittade det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|