Full version: signaturbild
Leia
Jag har idag bytt signaturbild. Om jag går in på min kontrollpanel så ligger den nya bilden där, men när jag skriver ett inlägg blir det den gamla bilden. Voffor dådå??? confused.gif
Biggan_
Vad dillar du om leia!
Visst syns den nya bilden i inläggen av goa nallevovven Dino! wub.gif
Leia
CITAT (Biggan_ @ 15-06-2007, 10:40) *
Vad dillar du om leia!
Visst syns den nya bilden i inläggen av goa nallevovven Dino! wub.gif

Nej det är ju´den gamla vinterbilden som syns, jag har lagt till en sommarbild på nallen istället men den syns inte. confused.gif
Rose
Töm din cache. smile.gif
Leia
CITAT (Rose @ 15-06-2007, 21:46) *
Töm din cache. smile.gif

Och hur gör man det då? blush.gif g.gif
Rose
I Internet Exploerer version 6 gör man så här:

-Verktyg
-Internet-alternativ
-Flik Allmänt
-Tillfälliga Internet-filer
-Rutan Ta bort filer
Leia
Men vad konstigt, om jag kopplar upp mig med IE är det den nya sommarbilden, men om jag kopplar upp mig med Firefox som jag oftast använder (har båda ligger på datorn) så är det den gamla vinterbilden blink.gif confused.gif

Nemen nu så!!!!! yahoo.gif Nu hittade jag hur man skulle rensa i Firefox också, och då visar den sommarbilden på Dino! yahoo.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 16-06-2007, 11:09) *
Men vad konstigt, om jag kopplar upp mig med IE är det den nya sommarbilden, men om jag kopplar upp mig med Firefox som jag oftast använder (har båda ligger på datorn) så är det den gamla vinterbilden blink.gif confused.gif

Nemen nu så!!!!! yahoo.gif Nu hittade jag hur man skulle rensa i Firefox också, och då visar den sommarbilden på Dino! yahoo.gif

Du dillar fortfarande Leia! Det är ju samma bild hela tiden! rotfl.gif rotfl.gif trostar.gif
Biggan_
Detta är väl nya sommarbilden av Dino, och den har du haft hela tiden i denna tråden! rolleyes.gif
[attachment=4140:med_gall...37_25443.jpg]
Ge Dino en puss på nosen från mej, själv får du en smiley_small_hug.gif
Berith
Och jag ser den här bilden, men igår såg jag sommarbilden! w00t.gif
Leia
CITAT (Biggan_ @ 16-06-2007, 11:14) *
Du dillar fortfarande Leia! Det är ju samma bild hela tiden! rotfl.gif rotfl.gif trostar.gif

rotfl.gif Det lustiga var att i Internet Explorer såg jag den nya sommarbilden men om jag kopplade upp mig med Firefox så var det den gamla vinterbilden. Men sedan fick jag tipset att tömma chachen (eller hur det stavas) I firefox gick man in under "rensa ut känslig data" och gjorde det. Teknikens under.... whistling.gif biggrin.gif

CITAT (Berith @ 16-06-2007, 11:31) *
Och jag ser den här bilden, men igår såg jag sommarbilden! w00t.gif

rotfl.gif Men Berith det är ju´sommarbilden du visar! a0a.gif
Gillan
Men Leia!!!!!Är sommarbilden en vinterbild -fear-.gif rotfl.gif .................inte konstigt om vi inget begriper shy.gif tongue.gif
Leia
CITAT (Gillan @ 16-06-2007, 12:56) *
Men Leia!!!!!Är sommarbilden en vinterbild -fear-.gif rotfl.gif .................inte konstigt om vi inget begriper shy.gif tongue.gif

laugh.gif För att förtydliga det hela. Här kommer vinterbilden som jag hade förut:

Och här är sommarbilden:

Är det solklart nu? laugh.gif
Pjater
Då är det den vi ser biggrin.gif
Han e såååå söt lilla Dino biggrin.gif
Berith
CITAT (Pjater @ 16-06-2007, 13:18) *

Ha ha ha... naughty.gif Den var bra hörrududu.

Jag ser alltså vinterbilden om ingen förstått det. crazy.gif Och jag kommer aaaaaldrig att rensa nånting nånstans!
Gillan
Hmmm, ska bara be och få tala om att jag ser också vinterbilden..............det är ju för jösse namn en massa snö!!!!! Och mig veterligen ligger ingen snö på marken nu. Inte ens hos dig Leia naughty.gif

Och här ska heller inte rensas bort nåt....................räcker så bra med ogräset i rabatterna -fear-.gif giggle.gif

Ps! Du får ha vilken bild du vill Leia tummenupp.gif kram2.gif
Leia
CITAT (Berith @ 16-06-2007, 13:42) *
Ha ha ha... naughty.gif Den var bra hörrududu.

Jag ser alltså vinterbilden om ingen förstått det. crazy.gif Och jag kommer aaaaaldrig att rensa nånting nånstans!

rotfl.gif a0a.gif Jag tror jag skrattar ihjäl mig!

CITAT (Gillan @ 16-06-2007, 13:59) *
Och här ska heller inte rensas bort nåt....................räcker så bra med ogräset i rabatterna -fear-.gif giggle.gif

Nej, vi har förstått att hemma hos er får inget rensas bort (rostiga spikar och allt vad det är som ska sparas.... flirting.gif rotfl.gif )

CITAT (Pjater @ 16-06-2007, 13:18) *
Han e såååå söt lilla Dino biggrin.gif

Ja söt som socker, men en riktig buse är han allt! wub.gif
Gillan
CITAT (Leia @ 16-06-2007, 14:09) *
Nej, vi har förstått att hemma hos er får inget rensas bort (rostiga spikar och allt vad det är som ska sparas.... flirting.gif rotfl.gif )

Bingo Leia!! Där fick du allt till det bra rotfl.gif rotfl.gif
Leia
CITAT (Gillan @ 16-06-2007, 14:14) *
Bingo Leia!! Där fick du allt till det bra rotfl.gif rotfl.gif

Ja, ibland glänser man till! naughty.gif laugh.gif
Dansaren
Hahahahaha! Vilken härlig "diskussion". Ni är för sköna!
Ursäkta att jag gick in och "tjuvläste". Har nyss registrerat mig så det här är första gången jag är inne i forumet. Jag har ingen aning om hur det här fungerar confused.gif men ska väl försöka trycka på alla knappar och se vad som händer. Kära nån, jag kommer bergis att ställa till sån oreda så hela datorn ger upp och tackar för sig. Det vore just typiskt mig. Men men, jag tar änglarna i hågen och kastar mig handlöst ut i det okända. Får ni inte det här så sprack det alltså. laugh.gif
Ha det gott! Kramisar!
Leia
CITAT (Dansaren @ 23-06-2007, 22:20) *
Hahahahaha! Vilken härlig "diskussion". Ni är för sköna!
Ursäkta att jag gick in och "tjuvläste".

Välkommen hit! smile.gif Inte kallar vi det för tjuvläsning här inte, ju´fler som läser trådarna och deltar i dem desto trevligare! wub.gif
Leia
Jaha, nu har jag bytt signatur bild igen men då visas ändå den gamla bilden, hur var det man gjorde i firefox nuigen.... g.gif

Jag hittade det! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon