Exotic
hej,

Jag har uppdaterat mitt album ,Kul saker i trädgården (jag har pysslat ).
Mina Rosor(min första ) sen till 1 liten fråga är det Fläder på bilden ???

Tjaaa det var bara lite ifrån mig rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif tongue.gif
MVH Exotic
Ina
Kul pyssel, Elaine! OCh fint blir det ju!!!!

Svaret på frågan.... Jajamänsan, visst är det fläder! rolleyes.gif Gör saft... wink.gif
Exotic
Hej Ina,
helt plötsligt såg jag idag att det var blommor i min slänt,vet ej hur den har kommit dit men tenkt att det kanske var fläder *KUL*
Får se vad det kan bli av det ett glas kanske *hihihih*
Tack för hjälpen Ina rolleyes.gif
MVH Exotic
Ti bee
Fina bilder! Du ser ut att ha det lummigt och fint! Obi Wan och lille Mini Yoda var bara för jättesöta!! Vilka charmtroll!
Ha det gott! smile.gif
Cilla
Är det cementblad du gjort som ett fågelbad? Ser inte vilken skala det är, men det ser kul ut. Hur är det gjort?
Exotic
Hej Cilla,

Jo fram med 1 hög sand,lite stöd av tegel runt( bild i mitt album kul saker i t)
sen var det bara att lägga rabarberbladet på sanden och forma som du tycker rolleyes.gif .Så du har baksidan av bladet att lägga fincementen på,vänta ca 1 dyngn men inte längre tongue.gif laugh.gif
Och då när man vänder på det och pillar bort bladet ohmy.gif laugh.gif man blir mega glad.Storleken på mitt blad är ca 65x60 cm.Hoppas att jag förklarade nått sisssåådär rolleyes.gif

Ti bee, visst är dem gosiga dem små 4 -benta smile.gif

Mvh Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon