AnnammA
Min man och jag "råkade bara" åka inom en av stans plantskolor(och det var han som kom på idén rolleyes.gif )Det var även han som först såg "Candy Cover" som stamros, inte jag angel_not.gif ...och i hastigheten hittade jag en krukad "Paul Mc Cartney" till halva priset, så den blev det också...
Bilder kommer nog senare....
Hälsn

AnnA
Bettis
Visst kan du skylla på mannen blush.gif , det gör jag alltid whist.gif happy.gif
Margith
Självklart kan du skylla på mannen!
Vad ska man annars ha män till? rotfl.gif
kerstin z5-6
När det gäller rosor finns inga regler -skyll på mannen , katten , datorn -allt duger whistling.gif
Kajsa
Ja, i ditt fall Anna skyller vi på maken yes.gif Jag har aldrig maken med när jag shoppar rosor det är lugnast så och dom flesta köper jag över nätet.
AnnammA
Och här alldeles nytagna bilder!(Ett stort tack till Teknikens Under! tummenupp.gif Och min kamera förstås, som min gamla skrotade Mazda gav bidrag till...

Candy Cover stam.JPG

Candy Cover stam 2.JPG

Visst har min man bra smak?!!! flirting.gif

Hälsn

AnnA

PS! Paul Mc Cartney rosen som vi köpte till reapris var nedklippt. (Kanske den hade blivit skadad?)Men den är nog värd att vänta på, för jag har sett den på bild.DS.
Margaretha
Åhhhh! Så vacker! wub.gif

Måste man skylla på någon när man hittar något så vackert?
AnnammA
Nä, jag får väl erkänna att jag har en snäll man, då! yes.gif

hälsn

AnnA
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon