JennyXan
Måste få gråta ut lite här - hade bara jobb i huvudet imorse (viktigt möte idag!), och glömde öppna drivbänken med squash och gurka. När jag kom hem var det bastuhett i bänken och hälften av plantorna ser helt döda ut -cry-.gif

Som tur är satte jag några överblivna squashplantor i komposten, och några överblivna gurkor är fortfarande kvar i småkrukor inne (jag näns ju inte slänga plantor innan dom dött whist.gif ) Men min fina squashplanta som mådde så bra -cry-.gif
zaaritha
Har de inte tagit sej efter riklig vattning?
Limeblossom
Stackars dig, jag vet hur det är.... Min pumpaplanta stod på verandan i väntan på utplantering och så hade någon råkat lägga en dyna på den. Den gick av såklart sad.gif Och äldsta sonens gurkplanta kom lillebror med i näven....av såklart. Det är så trist när det händer och i år verkar det drabba mig hela tiden. Hoppas dina plantor kommer igen efter vattning. rose.gif
JennyXan
CITAT (zaaritha @ 15-06-2007, 23:02) *
Har de inte tagit sej efter riklig vattning?

Nej, hälften är riktigt ordentligt döda. Det blev tydligen väldigt varmt! Resten hämtar nog sig, ser det ut som.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon