Full version: Album
Berit
help.gif Jag kan inte hitta mitt album, är det borttaget?
Netha
CITAT (Berit @ 15-06-2007, 22:59) *
help.gif Jag kan inte hitta mitt album, är det borttaget?

Hej Berit! Jag kan se ditt album med alla bilder. smile.gif
Berit
Hej Agneta!

Det är mycket omgjort på odlas forum och jag har tyvärr inte lärt mig hur det fungerar.
Var går du in när du tittar på albumet? confused.gif
Gillan
Hej Berit!

Du kan gå in i din profil, genom att endera klicka på ditt namn över avataren i ditt inlägg, där ser du ditt album. Eller, vanligast, du går in genom att klicka på ditt namn högst upp till vänster där det står Inloggad som: ..........då ser du i spalten till vänster både nya och gamla album. Hoppas du fattar vad jag svamlar om nu tummenupp.gif
Berit
Tack så mycket Gillan.

Vad bra det går när man får hjälp tummenupp.gif
Sommartorparn
Jag har liknande problem!

Det sägs i min profil att jag inte har något album, men när jag klickar på en bild som jag har länkat till tidigare kommer jag in i mitt album. Men jag lyckas inte logga in där.

Vaddå gammalt o nytt album? Måste man ha två album numera? Är det meningen att man inte ska kunna komma in i sitt gamla för att ta bort och lägga till bilder?
Sommartorparn
x
Alba
När jag klickar på 'Sommartorparn' kommer det upp bla 'Mitt gamla album'. Där kan jag gå in och se ditt album.

När det 'nya' forumet kom i våras sa man från Odlas sida att vi inte ska lägga upp nya bilder i det gamlar albumet. Dessa komemr att försvinna på sikt.

Du bör därför lägga upp ett nytt album. De gamla bilderna kan du antingen föra över själv eller be Göran/Ingemar gör det.
De har sagt att de kan fixa detta med att föra över bilder.
Betty
Men har man inte mer än 11 bilder totalt i sina album så går det garanterat mycket fortare att flytta dem själv till nya album.
Sommartorparn
CITAT (Betty @ 17-07-2007, 19:57) *
Men har man inte mer än 11 bilder totalt i sina album så går det garanterat mycket fortare att flytta dem själv till nya album.

Om man kommer in i det, ja. rolleyes.gif Kruxet är att jag inte kommer ihåg lösenordet, och när jag ber om ett nytt per mail får jag inget svar. Kanske har dom en inaktuell e-mailadress till mig. Hur som helst, tack för era svar. Nu vet jag i alla fall att det gamla albumet i princip fortfarande finns.

Om man flyttar sina bilder, försvinner länkarna till inlägg man har gjort på forumet?
Betty
CITAT (Sommartorparn @ 17-07-2007, 21:30) *
Om man kommer in i det, ja. rolleyes.gif Kruxet är att jag inte kommer ihåg lösenordet, och när jag ber om ett nytt per mail får jag inget svar. Kanske har dom en inaktuell e-mailadress till mig. Hur som helst, tack för era svar. Nu vet jag i alla fall att det gamla albumet i princip fortfarande finns.

Om man flyttar sina bilder, försvinner länkarna till inlägg man har gjort på forumet?

Sorry, missade det där i ditt förra inlägg. shy.gif
Sommartorparn
Vem mailar man till om man vill ha hjälp?
Har hittat ett ställe i 'min profil' där man kan ändra sin e-mailadress. Gjorde detta, men det gamla albumet kräver tydligen att man använder sin gamla e-mailadress, och eftersom den inte längre existerar kan jag inte få lösenordet skickat till mig. Moment 22. Bara automatiska knappar. Ingen att fråga. suck!
Betty
CITAT (Sommartorparn @ 18-07-2007, 20:06) *
Vem mailar man till om man vill ha hjälp?

Maila till Forumansvariga (jag håller tummarna att de inte har gått på semester båda två...)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon