Full version: 255 kronor
Ewa smålänska höglandet
Vilken avslutning
nyss hemkommen från Malmö, konsert med Elton John
säger i förbigående på hemvägen, där är Odla´s plantskola som vi hade träff på i maj, vill du stanna säger mannen när vi har åkt förbi, ja säger jag och han vänder tummenupp.gif
Zappa och jag blir kvar i bilen, gör inget säger jag, kan ju kolla en och annan hosta, då reaskylten 50 % stod kvar.
Plockade till mig fyra STORA rolleyes.gif funkia och skall betala, när jag kommer in och ser fina pelargoner, står med ryggen åt kassan när tjejen säger, de kostar tio kronor, plockar åt mig några, hon menade att hostorna kostade tio kronor TIO KRONOR giggle.gif
Vad gör Ewa, hon vänder ut igen och hämtar ÅTTA till, vänder blicken mot ett annat bord, liljor - 8 kungslilja á fem kronor, orientalisk lilja 5 x 2 á fem kronor och 14 pelargoner á fem kronor

Jag tror inte det är sant thanks.gif
Cathis
Man kanske skulle ta en tur neråt Skåne i helgen giggle.gif

Grattis till köpet Ewa, ibland ska man ha tur bravo.gif
Gillan
WOW!!!! Kan man säga annat än Grattis till ett sånt kap. Förstår att du känner dig mer än nöjd tummenupp.gif
Kajsa i Arvika
Vad aaaaavis man blir...!! wink.gif Grattis till jättekapet!! 000.gif
annelizon1
Och var exakt ligger denna förgård till himmelriket?
Gåsis
Stöööön tongue.gif Ja, man får gratulera till kapet tummenupp.gif Att du kunde hålla dig från att köpa mer är ju bara whist.gif

/Åsa
lissa
Verkligen ett fint kap...tur att ni fick plats i bilen efter inköpet..och tur att jag inte bor där i omgivningarna...det vore livsfarligt,,Men jag älskar att höra om när andra gör såna kap...
ztina
"Himmelriket" ligger utanför Hässleholm, jag brukar stanna där när jag åker förbi någon gång per år. Sist jag kom dit i början på maj hade de 50% på allt så bilen blev full. Det är inte svårt. rolleyes.gif
Ztina
labbråttan
Skulle de inte stänga den plantskolan? Jag läste att de skulle satsa på postorderförsäljningen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon