Camilla L
Har någon förslag på bra sajter där webbnissen själv har en liten trädgård? Bor i ett parhus med en liten tomt i zon 3 och jag behöver lite tips på buskar, planteringar och allt som hör till. Det är kul som fasiken men jag är bara förvirrad av allt vackert som går att plantera!

Mvh Camilla, nybliven husägare
kerstin z5-6
Du borde nog hitta det du söker här ? Här finns ju alla typer av odlare från balkong till de med jätteträdgårdar , kolonilott och mindre radhustäppor smile.gif
Camilla L
Helt rätt Kerstin, tänkte mer om någon har en favoritsajt som man "måste" gå in på. På internet är det ibland svårt att se skogen för alla träden, om man säger så. Lätt att missa guldkornen.
Bee
Detta ÄR Guldkornet! Hade det inte varit för alla vänliga människor här på Odla så hade jag aldrig kommit igång igen på min lilla radhustomt wub.gif
Malvia
Jo, jag vet en underbar trädgård som det finns en tråd om här - Detta får ni inte missa-

www.lillaflora.se

iof ingen liten trådgård men vilken inspiration.

Du kan gå in och titta på medlemmars foton, många fina trädgårdar finns det.
Camilla L
Tack för adressen, precis som du sa, underbar trädgård! Har inte lyckats lära mig alla funktioner här på forumet men när jag gör det kommer jag nog att upptäcka alla bilderna som Malvia nämnde. Å nej! Här kan man ju sitta hur länge som helst!
Alba
Längst upp på sidan har du Album Chat mm

Lycka till med utforskningen av Odlas forum.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon