Jag undrar vart alla gamla godingar tagit vägen här på forumet?
nu är jag inte här inne så ofta men jag saknar många
Vilka, lite mer exakt?

Nån kanske bytt namn... eller flyttat? Eller bara är ute och gräver...?
Som Berith skriver kan de ha bytt namn. I samband med att vi fick nytt forum blev det möjligt att byta namn.
En hel del bytte då till nytt nick.
Ophelia
28-06-2007, 09:00
Sedan finns det en hel del nya som oxå är goda. Kanske läge att utöka nätbekanskapskretsen lite?
Biggan_
28-06-2007, 11:06
CITAT (Ophelia @ 28-06-2007, 10:00)

Sedan finns det en hel del nya som oxå är goda. Kanske läge att utöka nätbekanskapskretsen lite?
anna_rispan
28-06-2007, 11:59
Seriös: sök i meldemsregistret så får du se när den medlem du saknar senast var inne sen kan du skicka ett pm.
Ännu bättre är att kolla och om det är längesedan så skickar man ett mail, för skickar man bara PM så läser inte personen det på kanske väldigt länge, mailen brukar man väl ha rätt så fast?? eller?
anna_rispan
28-06-2007, 12:11
pia: ja mailen är ett alternativ... men pm funkar ju omman upptäcker att personen var inne rätt nyligen men bara inte skrivit nåt.
Får inte ni ett meddelande i den vanliga mailen att det finns ett PM?
Det får jag. Eller är jag helt ute och snurrar nu
Man kan ställa in så att man får ett mail vid pm vill jag minnas....
Mvh
Fenja
Lady Hamilton
28-06-2007, 21:13
CITAT (Cathis @ 28-06-2007, 21:59)

Får inte ni ett meddelande i den vanliga mailen att det finns ett PM?
Det får jag. Eller är jag helt ute och snurrar nu

Det beror på hur man själv valt i sina "inställningar" (under rubriken "kontroll panel") = Inte alla får meddelande på mailen
Aha, vad det så jag gjorde

smidigt är det iaf
Hannele
29-06-2007, 08:44
CITAT (Ophelia @ 28-06-2007, 10:00)

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.