seriös
Jag undrar vart alla gamla godingar tagit vägen här på forumet?
nu är jag inte här inne så ofta men jag saknar många
Berith
Vilka, lite mer exakt? dunno.gif Nån kanske bytt namn... eller flyttat? Eller bara är ute och gräver...?
Alba
Som Berith skriver kan de ha bytt namn. I samband med att vi fick nytt forum blev det möjligt att byta namn.
En hel del bytte då till nytt nick.
Ophelia
Sedan finns det en hel del nya som oxå är goda. Kanske läge att utöka nätbekanskapskretsen lite?
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 28-06-2007, 10:00) *
Sedan finns det en hel del nya som oxå är goda. Kanske läge att utöka nätbekanskapskretsen lite?

tummenupp.gif
anna_rispan
Seriös: sök i meldemsregistret så får du se när den medlem du saknar senast var inne sen kan du skicka ett pm.
Pia L
Ännu bättre är att kolla och om det är längesedan så skickar man ett mail, för skickar man bara PM så läser inte personen det på kanske väldigt länge, mailen brukar man väl ha rätt så fast?? eller?
anna_rispan
pia: ja mailen är ett alternativ... men pm funkar ju omman upptäcker att personen var inne rätt nyligen men bara inte skrivit nåt.
Cathis
Får inte ni ett meddelande i den vanliga mailen att det finns ett PM?
Det får jag. Eller är jag helt ute och snurrar nu wacko.gif
Fenja
Man kan ställa in så att man får ett mail vid pm vill jag minnas....
Mvh
Fenja
Lady Hamilton
CITAT (Cathis @ 28-06-2007, 21:59) *
Får inte ni ett meddelande i den vanliga mailen att det finns ett PM?
Det får jag. Eller är jag helt ute och snurrar nu wacko.gif

Det beror på hur man själv valt i sina "inställningar" (under rubriken "kontroll panel") = Inte alla får meddelande på mailen
Cathis
Aha, vad det så jag gjorde giggle.gif smidigt är det iaf
Hannele
CITAT (Ophelia @ 28-06-2007, 10:00) *

smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon