Full version: Mobiltrubbel, K310i
anna_rispan
Halloj!

Från och med idag, vad jag vet, så har den slutat visa de bilder jag har valt för en del kontakter. Alltså ingen av de kontakter med bild. Nån som råkat ut för det? Är det bara o kasta o köpa nytt? Går det att ändra nån skum inställning som kan ha hoppat ur? Kan den lagas? Varför gör den så där?
vihemma
Mitt tips:

Gå till en återförsäljare som kan uppgradera/installera om programvaran i telefonen, då skall det ordna till sig tar 5-10min.
Har du riktigt tur så kan programvaran ha uppdaterats i flera nyare versioner vilket blir en avsevärd förbättring av funktionerna i din mobil.
tummenupp.gif
anna_rispan
CITAT (vihemma @ 29-06-2007, 15:18) *
Mitt tips:

Gå till en återförsäljare som kan uppgradera/installera om programvaran i telefonen, då skall det ordna till sig tar 5-10min.
Har du riktigt tur så kan programvaran ha uppdaterats i flera nyare versioner vilket blir en avsevärd förbättring av funktionerna i din mobil.
tummenupp.gif

aha! innebär det att de borde kunna göra det på en o samma dag? eller måste de skicka iväg telefonen? ibland så säger telefonen till om att den vill söka uppdateringar, vad är det då den ska leta efter?
Bee
På SonyEricssons hemsida kan man få mycket hjälp. Jag har haft stor glädje av den både för min gamla 610:a och nuvarande K750i. Dels kan man ladda ner uppgraderingar dels har dom en bra felsökningsfunktion.
Björken
Då vill den leta efter uppgraderingar. Antagligen kopplar du upp dig via telefonen direkt med internet så söker den upp och fixar till det annars kopplar du telefonen till din dator (billigare) så sker samma sak alltså den hämtar hem uppgraderingar.
När det gäller försvunna inställningar så kanske du drabbas av samma sak som jag gör ibland eftersom jag aldrig stänger av telefonen att det försvinner något, sist var det ljudet, oftast fixar det sig om du stänger av telefonen och startar om den.
anna_rispan
Tack Björken! Jag stängde av den o sen fungerade bilderna igen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon