Cilla999
Hej

Har läst flera gånger att man köpt clematis på postorder från Baltikum. kommer inte ihåg vilket land.

Jag har sökt som en galning på nätet, men ej hittat ngn sådan hemsida. Kan ngn hjälpa mig??
Gåsis
Här är en estländsk firma som säljer clematis.

/Åsa
kerstin z5-6
ovanstående firma rek -lätt att beställa från -smile.gif fina sorter
Pernilla & Lars
Förlåt mig för att jag lägger mig i denna tråd men jag måste bara få fråga en dum fråga. whistling.gif

Jag har varit in på hemsidan som rekomenderades, men jag kan varken se något pris eller shop, hur gör man om man vill beställa från dom?

confused.gif
kerstin z5-6
mailar o ber om lista på sorter -de kostar ca 30 -35 kr/st lev på våren
ps jag har svarat dej i din svartfläckstråd med smile.gif
Pernilla & Lars
Tack snälla för att du har ett sådant tålamod med mig, du är verkligen jätteduktig och har en sådan vacker trädgård, du inspirerar. thanks.gif

Jag ska genast maila företaget för att få mig en lista. yahoo.gif

Visst har jag läst ditt svar angående svartfläckssjukan och jag lovar att ta bort varenda blad jag ser, kan "sjukan" påverka blomningen någonting eller är det bara bladen som blir väldigt fula?

smiley_small_hug.gif
Pernilla & Lars
Jag igen flirting.gif

Har läst att väldigt många fina växter kommer från Ukraina, är det någon som har någon erfarenhet av det? confused.gif

thanks.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon