Full version: En trött gulleplutt
Chamomille
[attachment=4806:Albin.JPG]
Virriz
CITAT (Chamomille @ 06-07-2007, 08:21) *

Jaa!! Vad söt!!
Jag har också haft en boxer, dom är bäst flirting.gif
Chamomille
CITAT (Virriz @ 06-07-2007, 08:39) *
Jaa!! Vad söt!!
Jag har också haft en boxer, dom är bäst flirting.gif

Jaa, finns inget annat alternativ! Synd att jag bara är hundvakt åt honom. -cry-.gif
Albin heter han...
Leia
CITAT (Chamomille @ 06-07-2007, 08:21) *

wub.gif

Boxern är rasen i mitt hjärta även fast jag för första gången på 35 år äger en annnan ras än boxer.
Här kommer en annan snygging:
Chamomille
CITAT (Leia @ 06-07-2007, 08:46) *
wub.gif

Boxern är rasen i mitt hjärta även fast jag för första gången på 35 år äger en annnan ras än boxer.
Här kommer en annan snygging:

Vem e de då?
Leia
CITAT (Chamomille @ 06-07-2007, 09:19) *
Vem e de då?

Han heter Camsail Fidelio och är importerad från Scottland av Mysslingens kennel. Ahhhh man blir ju´nästan kär när man ser den hunden.... wub.gif rolleyes.gif
Chamomille
Jaa... smiley_small_hug.gif
lottapotta
Ååh, jag älskar när jag får se boxerbilder på forumet! SÅÅÅ fina är era hundar!
Jag är också uppvuxen med boxer och det är i mitt tycke den mest fantastiska ras som finns! När jag skulle skaffa boxer letade jag som en tokig, men valparna var så dyra att jag inte hade råd. -cry-.gif Jag lyckades inte hitta någon under 10.000 kr. Ni kan tro jag blev ledsen ända tills jag hittade min nuvarande STORA kärlek wub.gif Elsa wub.gif , som är hälften boxer och hälften schäfer och alldeles fantastisk! Hon är så där glad och djupsinnig som bara en boxer kan vara. Det enda jag saknar är "boxerfnyset". Det har hon tyvärr inte ärvt. sad.gif Ofta när vi är ute och går frågar folk om det kan vara en boxer, eller åtminstone boxer i henne? Då blir jag SÅÅ glad!
P.s.Om ni tittar noga på bild nr.5 så kan ni se den underbara underläppen och hakan som hon ärvt från sin boxermamma...D.s.

[attachment=4830:Elsa__5_veckor.JPG]
[attachment=4834:Elsa_med_ett_ägg.JPG]
[attachment=4831:Elsa__the_Gremlin.JPG]
[attachment=4832:Elsa_med...rblicken.JPG]
[attachment=4833:Elsa_i_Hällevik.JPG][
Chamomille
[attachment=4835:Gulligga_läppar.JPG]

Jaa!! E inte läpparna gulliga så säg!!! Man blir ju TOKIG!!! smiley_small_hug.gif
Chamomille
CITAT (lottapotta @ 06-07-2007, 17:04) *
Ååh, jag älskar när jag får se boxerbilder på forumet! SÅÅÅ fina är era hundar!
Jag är också uppvuxen med boxer och det är i mitt tycke den mest fantastiska ras som finns! När jag skulle skaffa boxer letade jag som en tokig, men valparna var så dyra att jag inte hade råd. -cry-.gif Jag lyckades inte hitta någon under 10.000 kr. Ni kan tro jag blev ledsen ända tills jag hittade min nuvarande STORA kärlek wub.gif Elsa wub.gif , som är hälften boxer och hälften schäfer och alldeles fantastisk! Hon är så där glad och djupsinnig som bara en boxer kan vara. Det enda jag saknar är "boxerfnyset". Det har hon tyvärr inte ärvt. sad.gif Ofta när vi är ute och går frågar folk om det kan vara en boxer, eller åtminstone boxer i henne? Då blir jag SÅÅ glad!
P.s.Om ni tittar noga på bild nr.5 så kan ni se den underbara underläppen och hakan som hon ärvt från sin boxermamma...D.s.
[attachment=4830:Elsa__5_veckor.JPG]
[attachment=4834:Elsa_med_ett_ägg.JPG]
[attachment=4831:Elsa__the_Gremlin.JPG]
[attachment=4832:Elsa_med...rblicken.JPG]
[attachment=4833:Elsa_i_Hällevik.JPG][

Gud vilka fina bilder glömde jag att skriva... Jättefin vovvsing...
Leia
Boxerfnyset, pussa på den platta nosen och dra lite i läpparna... Åh vad jag saknar det!!!!

Du, lottapotta, hon har ju fått boxerpälsen och färgen också! wub.gif

Vi väntar besök här men eftersom det här verkar bli en "boxertråd" så ska jag försöka hinna läsa in lite bilder i morgon på mina boxrar som jag har haft. tills dess nöjer jag mig med att lägga in en bild på min största kärlek någonsinn:

Ice 8 veckor:

Chamomille
CITAT (Leia @ 06-07-2007, 18:20) *
Boxerfnyset, pussa på den platta nosen och dra lite i läpparna... Åh vad jag saknar det!!!!

Du, lottapotta, hon har ju fått boxerpälsen och färgen också! wub.gif

Vi väntar besök här men eftersom det här verkar bli en "boxertråd" så ska jag försöka hinna läsa in lite bilder i morgon på mina boxrar som jag har haft. tills dess nöjer jag mig med att lägga in en bild på min största kärlek någonsinn:

Ice 8 veckor:

Hjälp va gullig!!!
Leia
CITAT (Chamomille @ 06-07-2007, 18:23) *
Hjälp va gullig!!!

Jamen eller hur!!!!

Tyvärr hade jag ingen digitalkamera -95 så bilden är inskannad så det blir inte så bra kvalite´då...
Chamomille
[attachment=4837:Albin_i_Dalarna.JPG]
[attachment=4838:Albin_med_hatt.JPG]

Här kommer mera.....
Leia
wub.gif wub.gif wub.gif

Vårat främmande är lite sena så jag håller på och läser in några bilder!
Leia
Ok, här kommer min första boxer som jag fick när jag bodde hemma:
Loma

Nästa boxer hette Ice (min största kärlek! wub.gif )

Sen var det Sol

Sist Dino som jag tyvärr hade ett väldigt kort tag, men som jag ändå hann börja älska och därför fick in nuvarande hund också heta Dino...
Chamomille
oj oj oj... gullegulliga...
lottapotta
Åååh så underbart! smiley_small_hug.gif Bara en massa boxrar. Dessa bilder kommer jag titta på MÅNGA gånger! Suck... wub.gif
Vad bra att dina gäster var sena, Leia! flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon