Full version: LYCKA!
Cassiopeia
Åhhh jag är sååå glad, vi har köpt sommarstuga!!! Vårt egna lilla smultronställe... wub.gif
Det är massor att göra med trädgården, men det är ju det som är charmen tycker vi. Problemet är väl att vi är nybörjare så vi lär göra många misstag innan det blir klart. Jag skulle gärna vilja ha massor av tips, råd och idéer av er efterhand. Jag lär återkomma med frågor... smile.gif
Det är en lite klurig trädgård för det är mycket berghäll och sten. Trädgården är ganska stor som den är, men vi vill göra den ännu större genom att röja ett parti där det nu är sly, sly, hallonbuskar, småträd och mer sly. Och stenar till förbannelse... så det lär bli ett riktigt hästjobb. sweatingbullets.gif
Sällar mig också till skaran som vill lönnmörda träd... whistling.gif Vi har en björkdunge som skymmer vår sjöutsikt... ninja.gif

Bilder kommer, men mitt bildprogram strejkar för tillfället... duh.gif
Tezzla
GRATTIS! 000.gif
skogstroll
Grattis! Jag håller med det är jättekul! Jag har också mycket sten och berg så vi kanske kan utbyta erfarenheter... rolleyes.gif
Alba
Grattis och lycka till med allt i den nya stugan.
Krolliljan
Så roligt !!!
Ophelia
Jättegrattis. Härligt att ha ett ställe där man kan njuta yes.gif
Mollis
Va kul! Får man fråga var nånstans?

//Mollis
zaaritha
Grattis o Lycka till!
Waoov--vad mycket fetbladsväxter du kan ha, m berghällar o dyl.!
mamamaggan
Grattis ! Va härligt med en alldeles egen liten stuga.

Cassiopeia
Tack alla! rose.gif

Mollis: Den ligger vid en sjö några mil utanför Örebro. Precis lagom långt att åka. smile.gif

zaaritha: Det finns en hel del fetbladsväxter där har jag sett. När jag var där igår såg jag att de hade börjat blomma! yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon