Full version: "Våra bästa år"
zaaritha
Nå´n som tittar på denna såpa på TV3?
Jag tittar ibland på den TV3 Danmark--de är långt före Sverige m avsnitt!
Om nå´n brukar titta--ska jag ej avslöja vad som händer!
Men; hur i helskotta ska serien fortsätta?
Säjer jag till er som har tillgång till TV3, Danmark!
cic
Imponerande såpa minsann. Har hållt på sen 1965. Hinner inte titta på "varje-dag-såpor", särskilt inte om de går mitt på dagen som Days of Our life gör. Men nu när jag är sjukskriven kan jag titta en minut då och då.

Jag var arbetslös ett tag för många år sen, då kollade jag nästan varje dag. Och när jag var student kunde jag se 1-2 avsnitt per vecka. Mer än så behövs inte för att hänga med.. he he

Den är så där härligt överdriven och underbar som bara "en riktig" såpa kan vara! Konstiga släktskap, korta äktenskap och ständiga intriger..
Pia L
Jag har följt serien nästan dagligen sen den startade i sverige för 10 år sedan, ungefär samtidigt som jag slutade röka.
Ibland så går den på tomgång och då kan man hoppa över några dagar lite nu och då, men annars så tycker jag att den är barnsligt underhållande giggle.gif
Dottern som har varit ett år i Australien såg nya avsnitt där och dom var lååååångt före oss, men man märker när något hon berättat om är på gång, som nu med x och x whistling.gif
Krolliljan
Jag har också sett på Tv3 Danmark. Man kan undra.
zaaritha
Dagliljan: blir det nå´n kvar?
Krolliljan
Verkar ta slut. ( lite kryptiskt för de som inte sett så långt)
cic
Fågel Fenix reser sig ur askan och förgör alla..? Kanske är dax att serien avslutas nån gång..
Pia L
Kommer Stefano tillbaka???
cic
CITAT (Pia L @ 06-07-2007, 22:25) *
Kommer Stefano tillbaka???

Har faktiskt ingen aning.. Men i Days of Our Lifes är ALLT möjligt. Eller hur? Jag bara spekulerar. Han har ju kommit tillbaks förr. Han styr folks minnen och gud vet vad.. Så varför skulle han inte komma tillbaks?

Edit: Stavfel. (ett glas rött för mycket kanske..wink.gif)
Floppy
Jag brukar titta på den serien...och min favorit är BART...hur underbar är inte han...han råkar ut för det mesta...och när han ska sjunga Frank Sinatra låtar då dör jag nästan av skratt...det är så man längtar tills att få se honom i rutan... rotfl.gif wub.gif
cic
CITAT (Floppy @ 07-07-2007, 12:19) *
Jag brukar titta på den serien...och min favorit är BART...hur underbar är inte han...han råkar ut för det mesta...och när han ska sjunga Frank Sinatra låtar då dör jag nästan av skratt...det är så man längtar tills att få se honom i rutan... rotfl.gif wub.gif

Jag tror inte jag hänger med.. Vem är Bart, och när sjunger han? confused.gif
Floppy
Det är Tony DiMeras assistent eller vad man nu kallar honom...och förr så sjöng han mycket när Stefano var med i serien...han sjöng nån låt med Sinatra bla när han var nere 'i det hemliga rummet' där alla datormaniker var...om du hänger med i vad jag menar...

Hittade en bild på honom...
[attachment=4876:blackwoo...lackwood.jpg]
cic
CITAT (Floppy @ 07-07-2007, 14:48) *
Det är Tony DiMeras assistent eller vad man nu kallar honom...och förr så sjöng han mycket när Stefano var med i serien...han sjöng nån låt med Sinatra bla när han var nere 'i det hemliga rummet' där alla datormaniker var...om du hänger med i vad jag menar...

Ahh.. Ok, jag har haft några (ganska ordentliga) pauser i mitt tittande, det har jag missat.. Tror jag.. Eller, det ringer liiite bekant när du berättar.. yes.gif
vindspel
Jag har länge undrat varför jag tittar på denna serie. det är väl för att det mest otroliga kan hända i denna serie, som man aldrig kunde räkna ut. Vem kunde drömma om att Marlena skulle bli besatt av djävulen???
zaaritha
Ja--det mest otroliga kommer att hända! Fy 17!
cic
CITAT (vindspel @ 07-07-2007, 20:50) *
Vem kunde drömma om att Marlena skulle bli besatt av djävulen???

Only at Days Of Our lifes.. Jag minns det väldigt väl. Det är ungefär då jag började titta! Vem kan motstå en såpa som utmärker sig så? rotfl.gif
vindspel
idag var Bart med i serien (ordentligt). Han var med i Jack och Jennifers Show, och han sjöng......
Han är dum som ett spån. Förstår inte varför de behöver göra rullfigurer så fåniga. Som Jack innan när han gjorde allt för att få Jennifer tillbaka. Varför kunde inte Sammi förlorat rösten för en mycket lång tid, jag är så trött på hennes onda planer.
Suck, varför bry sig de är ju bara påhittade.
Kanske man skulle spionera på sina grannar istället, jag bara skämtar.... angel_not.gif
cic
Stefano ÄR på väg tillbaka!!

Sicken tur.. Började bli lite tråkigt. giggle.gif Vems liv tror ni han kommer konsentrera sig på?
cic
*puttar upp* Nu kommer jag inte kunna titta på Days of our Lifes längre. Åker iväg några dagar och börjar sen jobba. Vill att ni som tittar på det håller mig uppdaterad! biggrin.gif Är SÅ nyfiken på Stefanos återkomst och på vilket sätt han kommer göra livet surt för Marlena och John.

Zaaritha, jag kommer PMa dig! biggrin.gif Du verkar ha koll. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon