Full version: Bellas valpar....
Muguet
Ni som var med på Skåneträffen vi hade, minns väl Bella som var med då, och dräktig.
Så här har hon det nu !
[attachment=4929:Valpar_1mån_di.jpg]
[attachment=4930:Valpar_1mån..jpg]
Leia
CITAT (Muguet @ 08-07-2007, 15:21) *
[attachment=4930:Valpar_1mån..jpg]

Vill ha!!!!! wub.gif smiley_small_hug.gif
Ciczi
Vill me ha!!! wub.gif

Och mamma Bella var ju bara för söt när vi träffade henne på Skåneträffen!

Ciczi
Anki på Öland
Vilka härliga knubbisar!!! wub.gif
Anki
Castea
Vill pussa på allihopa!! wub.gif
cic
Underbara! Vill ha ALLA! smile.gif

Vad är det för ras?
Fenja
Jättesöta och vilken nöjd mamma, underbart att se!
Mvh
Fenja
Muguet
CITAT (cic @ 09-07-2007, 16:24) *
Underbara! Vill ha ALLA! smile.gif

Vad är det för ras?

Det är en brun labrador som parats med en brun labrador, och alla valpar blev bruna !
[attachment=4979:Valp.jpg]
cic
Åååå, jag hoppdes så att det skulle vara det.. Men de är ju inte så vanliga. Finaste labbarna om du frågar mig.. Jaktlinjer i eller är det mest "utställningslinjer"?
Bettis
Jösses så söta wub.gif
Muguet
CITAT (cic @ 09-07-2007, 18:01) *
Åååå, jag hoppdes så att det skulle vara det.. Men de är ju inte så vanliga. Finaste labbarna om du frågar mig.. Jaktlinjer i eller är det mest "utställningslinjer"?

Där är jakt i både pappan och mamman, men endast mamman används till jakt !

Så ser den stolte fadern ut !
[attachment=4980:Freddy.jpg]
cic
Jösses va vacker!! wub.gif
Prillan
Vilka gulliga valpar o deras föräldrar likaså. Har aldrig sett brun labrador i verkligheten, så det var kul att få se på bild i alla fall.
Såg helt nyligen 6-veckors westievalpar, urgulliga de också. Har själv en westie.
Leia
CITAT (Muguet @ 09-07-2007, 18:27) *
Där är jakt i både pappan och mamman, men endast mamman används till jakt !
Så ser den stolte fadern ut !
[attachment=4980:Freddy.jpg]

Åh så fin! wub.gif
Måste säga att jag är svag för bruna labbar. Skulle absolut välja den färgen om jag skaffade en labbe. wub.gif
aldo
Mums ........ smiley_small_hug.gif
skogstroll
gud vad fina. i morgon ska jag åka och titta på min kanske blivande vovve efter 10 års väntan på rätt tillfälle.. pirrigt blush.gif
vickeva
Ja hjälp vad söta!!! Kul att se hur fina valpar det blev!
Tezzla
Nämen, herreguuuuuud så fina! Och jag som ska skaffa brun labrador någongång i framtiden! Jag kanske får återkomma till dig då happy.gif
Muguet
CITAT (Tezzla @ 10-07-2007, 18:20) *
Nämen, herreguuuuuud så fina! Och jag som ska skaffa brun labrador någongång i framtiden! Jag kanske får återkomma till dig då happy.gif

Ja det går jättebra ! Bella är ju tyvärr inte min hun utna min sysslings, och jag tar han om henna när de är bortresta.
De ska behålla en tik, så det kanske blir dags för henne att få valpar, när du är mogen för en brun labbis blush.gif

Var för bi och hälsade på i söndags, och nu bits de ännu hårdare !

[attachment=5009:Puss_Mamma__.jpg]
Puss på dig Mamma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon