Full version: Era fönster!
Chamomille
Hur ser era fönsterbrädor ut egentligen??? Vad har ni där?
Skicka foton!
Chamomille
CITAT (Chamomille @ 09-07-2007, 15:58) *
Hur ser era fönsterbrädor ut egentligen??? Vad har ni där?
Skicka foton!

Hallå där... Är det ingen som vill visa sina vackra fönsterbrädor med blommor, prydnadssaker, vackra gardiner..... Skulle vara kul å se hur ni har det...

Camilla
Blomstertanten

Mitt köksfönster
Chamomille
Oj vilken djungel! Mysigt! Så där skulle man ha det i fönstret som jag nu ska visa.... Ha ha

[attachment=4988:Köksfönster.JPG]

Detta tomma fönster ser jag flera gånger om dagen... Gissa vilket???
Mollis
CITAT (Chamomille @ 10-07-2007, 08:23) *
Oj vilken djungel! Mysigt! Så där skulle man ha det i fönstret som jag nu ska visa.... Ha ha

[attachment=4988:Köksfönster.JPG]

Detta tomma fönster ser jag flera gånger om dagen... Gissa vilket???

Badrummet!
Chamomille

Badrummet!
[/quote]

Nää... Fönstret ovanför diskhon.... rolleyes.gif
*Stintan*
Del av fönster flirting.gif
[attachment=4990:juli_07.jpg]
Castea
Inspirerande tråd! thanks.gif

Har inget spännande att visa från mina rutor just nu. Ska renovera hela lägenheten, och väntar därför tills efteråt med inköp av fräschare växter och pynt.
Chamomille
CITAT (Castea @ 10-07-2007, 10:43) *
Inspirerande tråd! thanks.gif

Har inget spännande att visa från mina rutor just nu. Ska renovera hela lägenheten, och väntar därför tills efteråt med inköp av fräschare växter och pynt.

Jaa, det är lite kul å se andras fönster... Särskilt som jag inte har nån fantasi...
Mollis
CITAT (Chamomille @ 10-07-2007, 16:30) *
Jaa, det är lite kul å se andras fönster... Särskilt som jag inte har nån fantasi...

törs inte visa mina som dom ser ut just nu (varje år är det likadant, när det blommar för fullt i trädgårn så glömmer jag fönsterbräderna)...
Elihe

[b]Mitt tråkiga fönster

Så här spartanskt är ett av mina fönster, har växterna ute istället. coolgleam.gif
Dealer
Ja, våra fönster ser inte roliga ut ... no.gif och det är ju inte rätt "knapp" just nu. Jag har fullt upp med att bygga damm.

[attachment=5005:100_2994_2.JPG]

Jahaaa ... handlade detta om fönsterbrädor och blommor i fönstret slap.gif Dumt av mig nono.gif

Jag gör ett nytt försök

[attachment=5006:100_2996_2.JPG]

Ok? Bättre så unsure.gif
Mollis
CITAT (Dealer @ 10-07-2007, 19:32) *
Ja, våra fönster ser inte roliga ut ... no.gif och det är ju inte rätt "knapp" just nu. Jag har fullt upp med att bygga damm.

[attachment=5005:100_2994_2.JPG]

Jahaaa ... handlade detta om fönsterbrädor och blommor i fönstret slap.gif Dumt av mig nono.gif

Jag gör ett nytt försök

[attachment=5006:100_2996_2.JPG]

Ok? Bättre så unsure.gif

Det där ser riktigt fint ut, verkligen (fönsterbilden alltså)....

//Mollis
Alexander-VG-zon3
såhär ser mitt tråkiga sovrums fönster ut . har även jag alla växter ute så ingen djungel hos mig

Monarda
Så här ser fönsterbrädet på altanen ut. Jag måste få 'malla' mig lite och berätta att pelargonerna har jag dragit upp själv. Första gången jag försökte, men inte sista! smile.gif

P1010804a.jpg

Chamomille
Roligt att se alla vackra fönster! Men ni som ställer ut era blommor..... Var ställer ni dom? Under ett träd? Och tänk om snigeläcklarna tar dom också?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 11-07-2007, 04:55) *
Roligt att se alla vackra fönster! Men ni som ställer ut era blommor..... Var ställer ni dom? Under ett träd? Och tänk om snigeläcklarna tar dom också?

jag har mina växter ute i öst på ett stort bord . skyddar mot solen i början . dom som tål mer sol får stå nere i trädgården på gräsmattan bland sommarblommorna . sen på hösten och vintern flyttas detta bord till ful södersool och där står då alla mina växter i söder tills dom åker in igen i nov-dec(jan-feb) . sen då ut på bordet igen i öst i (jan-feb) oftast dom första kommer ut i mars-april i april är alla växter ute nästan .
Biggan_
Jag vill inte visa mina! crazy.gif
Inte just nu i allafall, och jag berättar inte varför! whist.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 11-07-2007, 11:09) *
Jag vill inte visa mina! crazy.gif
Inte just nu i allafall, och jag berättar inte varför! whist.gif

confused.gif g.gif
Monarda
CITAT (Chamomille @ 11-07-2007, 04:55) *

Här står mina uteblommor under syrenbrusken, utan fat på ett gallerbord så kan regnvattnet rinna rakt igenom. Än har inte snigeluslingarna tagit sig upp.

P1010826a.jpg

Kajsa i Arvika
Vill inte heller visa mina.. innocent.gif devil.gif
Starfight
Såhär ser mitt vardagsrumsfönster ut.
[attachment=5033:PICT2246.JPG]
Betty
[attachment=5035:fönster.jpg]
Ett av mina vardagsrumsfönster med mest torktåliga växter. För vem har väl tid att pyssla och vattna så här mitt i sommaren... rolleyes.gif
Chamomille
Ja, jag ska nog ställa ut mina nånstanns i skuggan så dom får lite kollo också. Får hitta på nån lösning så dom kommer upp en bit. Klimatet ute är ju perfekt för blomsisarna...
storm
Mitt köks fönster. Ops! lite mörkt.
Chamomille
CITAT (Starfight @ 11-07-2007, 14:43) *
Såhär ser mitt vardagsrumsfönster ut.
[attachment=5033:PICT2246.JPG]

En liten rar kaktussamling... En ser ut som en liten kanin... rolleyes.gif
Chamomille
Godmorgon!

I morse såg jag den här fönsterbrädan... giggle.gif
[attachment=5078:morgonfönster.JPG]
cecland

Köksfönstret. Den stora växten i mitten är en paprika.
renate
Kan inte visar mina fönster är inte hemma just nu,det finns inte många krukväxter inne.Streptokarpus i sovrummet och några St paula i matrumsfönster.En del finns ute,men jag har inte många krukväxter.Mitt krukväxtintresse är minimal,tycker bättre om trädgårdsväxter.
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 12-07-2007, 08:59) *
Godmorgon!

I morse såg jag den här fönsterbrädan... giggle.gif
[attachment=5078:morgonfönster.JPG]

Oj, vad långa tår, är dom dina? unsure.gif unsure.gif unsure.gif
Chamomille
CITAT (storm @ 11-07-2007, 18:55) *
Mitt köks fönster. Ops! lite mörkt.

Gulliga gardiner... Blomman ser ut som en vovve. rolleyes.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 13-07-2007, 23:29) *
Oj, vad långa tår, är dom dina? unsure.gif unsure.gif unsure.gif

Dom är inte långa angry.gif
JA det är mina.... vidvinkel fast upp å ner... giggle.gif
Ciczi
Mina fönster ser för djävliga ut så jag vill inte visa dem, men så fort renoveringen är klar ska ni få se hela lägenheten...

Ciczi
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 14-07-2007, 00:54) *
Dom är inte långa angry.gif
JA det är mina.... vidvinkel fast upp å ner... giggle.gif

Jag bara skoja med dej Chamomille! Det liknar mina tår, men fönstret kände jag inte igen! ohmy.gif
Det var klantigt av mej att uttrycka mej så! slap.gif Förlåt mej, snälla du! Vänner igen? kompiskram.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 14-07-2007, 11:47) *
Jag bara skoja med dej Chamomille! Det liknar mina tår, men fönstret kände jag inte igen! ohmy.gif
Det var klantigt av mej att uttrycka mej så! slap.gif Förlåt mej, snälla du! Vänner igen? kompiskram.gif

rotfl.gif Så klart... Va roligt!! Det är svårt att hålla sig för garv.... Och "gubbarna" (smilesarna) gör ju "allt"... rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 14-07-2007, 14:54) *
rotfl.gif Så klart... Va roligt!! Det är svårt att hålla sig för garv.... Och "gubbarna" (smilesarna) gör ju "allt"... rotfl.gif rotfl.gif

Så skönt att du tog det på "rätt" sätt! tummenupp.gif
Då kan man dra till med ett befriande leende nu då! biggrin.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 14-07-2007, 20:01) *
Så skönt att du tog det på "rätt" sätt! tummenupp.gif
Då kan man dra till med ett befriande leende nu då! biggrin.gif

biggrin.gif
Leia
Jag tyckte det var en jätterolig komentar och skrattade gott biggrin.gif av den anledningen att jag själv har långa tår OCH för att jag vet att Biggan aldrig skulle mena något illa! wub.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 16-07-2007, 08:44) *
Jag tyckte det var en jätterolig komentar och skrattade gott biggrin.gif av den anledningen att jag själv har långa tår OCH för att jag vet att Biggan aldrig skulle mena något illa! wub.gif

Tack Leia! kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon