Full version: Nya bilder här med!
Erika zon 4
Nu har jag fått in några nya bilder på min privata hemsida Erikas Trädgårdssida
Så kika gärna in där och tyck till! smile.gif
Fialotta
Va fint Erika...tack för titten...nu har jag surfat runt hemma
hos dig...vilken bra ide att man kunde klicka och se före o efter
i alla rum och själva bygget...spännande gjort!

Härlig utsikt hade ni och mysig trädgård...vilket jobb rolleyes.gif
Kajsa
Den vit-rosa rhododendron var ovanligt vacker.
Och så mycket jobb du lagt ner på din sida, snyggt! wub.gif
kerstin z5-6
Roligt att se dina fina bilder biggrin.gif tack för titten
yla
häftigt smile.gif
jag skulle också vilja ha ett riktigt växthus
men man kan ju inte få allt
kul me foto på alla små som sen blev stora
o humlestolpen va smart
o vilka fina pallkragar visst ede underbart att
bli jordig under naglarna
Cilla
Vilken sajt! Roligt att kunna jämföra hur de olika odlingsåren gått.

Hur går det för Linus äppelträd? Det ser välbeskuret ut år 2001.
Erika zon 4
Tack o bock! smile.gif

Cilla: Det har gått bra för äppelträdet! Med tanke på att det blev påkört av två ligistbarn med elbil -99 så det gick av nästan helt vid marken!! Det har läkt hyfsat men inte helt, så det får vara kvar så länge det lever.
Fick ca. 10 äpplen förra året, men i år inte en enda blomma, har beskurit det ganska mycket i år.
Jag beskär lite äppelträd på fritiden (gick en kort beskärningskurs för några år sen), så tack för berömmet, då vet jag att jag gör rätt då! smile.gif

Oldwolfie: Ja, det är underbart att få jord under naglarna! wub.gif

Maudan: Kul att du hittade till familjens sida också! Har ju hållit på med sidan sen 2000, så man har hunnit med o ändrat en del!:)

Alla är välkomna att titta in igen!!
Erika zon 4
Äh, det är så trist väder idag så nu har jag lagt in tre bilder till i Odlingsåret 2003 och samlat mina naturbilder under naturbilder på första sidan! smile.gif
Cilla
Den här skulle jag vilja veta vad den heter. Ser härlig ut på Erikas bild!

Erika zon 4
Kameran jag har är något dålig på att ta upp röd färg, den gör det för bra rättare sagt, så den är lite mörkare i verkligheten, så du vet. smile.gif
Pher
Kul att se hur det går för dina odlingar, tackar för besöket!

Kul att du använder egna fröer. Ska bli spännande att se hur de går för dem.
Inga från Närke
Ja det var fina bilder Erika. Tittade igenom lite snabbt. Skall spara genväg till din hemsida och kolla in en regnig dag.

Även jag har lagt in lite idag i mitt fotoalbum "Trädgård" här på Odla.

Vi har haft ett underbart väder idag så det har varit trädgårdsarbete och kyrkogårdsbesök. Har just blivit klara för kvällen. Skall ta en durch och slappna av. Får väl fortsätta imorgon en stund sedan eftermiddagskaffe hos barnbarnen. Man kan inte hålla på hela tiden i trädgården.
Erika zon 4
Inga: Vilka fantastiska pioner du har, den rosa är ju för underbar! smile.gif
anne
wub.gif VAD DUKTIG DU ÄR MED DATORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var mycket trevliga bilder och intressant att se hur du jobbar vid datorn. Men himmel vilken tid detta måste tagit dig.
Jag skall kolla in det lite närmre någon dag. Måste ut med Bessi.
Och solen har kommit tillbaks så nu skall det städas och fejas ute.
Hälsar Anne. tongue.gif
Erika zon 4
wub.gif Tack Anne! smile.gif
Jo det har ju tagit tre år att komma så här långt! smile.gif Så nog tar det tid allt, önskar jag hade mer tid för det, men man har ju familjen och trädgården förståss som ligger ett snäpp högre på intresselistan! smile.gif
Kunde jag utbilda mig skulle jag nog arbeta med det också! Men det får väl bli en senare fråga...
Håller du på med hemsidor själv? Gillar att kolla hur andra gör också!
Inga från Närke
CITAT (Erika zon 4 @ 06-07-2003, 11:37)
Inga: Vilka fantastiska pioner du har, den rosa är ju för underbar! smile.gif

Hej Erika och ni andra
Jo mina pioner är jag stolt över. Var och kollade idag på den rosa på gräsmattan. Blommorna är mellan 12-15 cm i diameter. Synd att man inte kan bevara dem längre.
De vita som du (ni) såg är lite små i år. Planterade om dem för 2 år sedan och det tar lite tid att få igäng dem igen.
Har fått några av min granne som skall ner när jag bestämt var jag skall ha dem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon