seriös
Aldrig mer kommer jag att få höra din glada röst igen när du brukade ringa mig och fråga hur det var
eller få se din glädje när jag köpte en blomma till dig , du tyckte så mycket om alla Orkideér jag gav dig dom blev både ditt och mitt intresse
vi hade alltid så mycket att prata om vem skall jag nu anförtro mig var det något kunde jag alltid prata med dig vi pratade om allt mellan himmel och jord
hur nu pappa skall klara sig utan dig ni har levt ihop i 60 år ni har aldrig varit ifrån varann
han vet ingenting ännu vad som hänt jag var hemma hos honom igår och när jag berättade att du fått blodförgiftning och fått antibiotika för det då visste jag inte att det även var ett avflödes hinder i din ena njure då sa du att då blir hon nog kvar på lasarettet ett tag att du fick rå dig själv
men när jag hälsade på mamma idag då väntade personalen på en tid till att sätta in en kateter i urinledaren på henne och det blev gjort nu ikväll
21.30 ringde sköterskan från avdelningen ,att operationen gått bra och att mamma sov gott då blev jag glad över det jag trodde faran var över du hade även svår hjärtsvikt sedan flera år men du kom alltid igen efter alla sjukhus vistelser du var så stark fast hjärtat var så svagt
01.03 ringde telefonen det var samma sköterska som sa att du hade avlidit hon hade tittat till dig stunden innan och då var du lite orolig så du fick lite mer morfin mot smärtorna när hon kom tillbaka 00.50 då hade du somnat in för alltid har nu ett tomrum i mitt hjärta det gör så ont
tack lilla mamma för allt du gjort för mig och sov i ro
älskar dig din dotter kicki.

Ta väl hand om varandra imorgon kan det vara försent .
Boxer
Tusen kramar från mig.

Jag vet alltför väl hur det känns att mista sin mamma, som betyder allt.
stennie
Stor tröstekram från mig.
Så sorgligt att mista någon man älskar!
Ophelia
rose.gif

Många varma kramar.
Kajsa i Arvika
Stor kram från mej med.. har också varit där tyvärr... rose.gif
Floppy
Stor kram även från mig...som också varit där...fast med min pappa som gick bort väldigt tidigt...bara 54 år....det gör väldigt ont ett tag men till slut lär man sig att leva med saknaden och man accepterar allt och då gör det mindre ont... trostar.gif du får krama om pappa din och söka tröst hos varandra...och självklart får du tröst från oss alla här...
Leia
trostar.gif sad.gif
Biggan_
Det är så smärtsamt att mista sin mamma. En varm kram till tröst från mej trostar.gif

Betty
trostar.gif Varm tröstekram till dig, har även jag varit i din situation.
Snöflinga
Också jag ger dej tröstekramar i denna svåra stund trostar.gif
Bee
Kram till dig, Seriös! Det är tråkigt om än naturligt. Och nu i sommar och allt. Du har min största sympati och respekt! Att mista sina föräldrar är hemskt oberoende av ålder eller hur det gick till.

Tungt för dig att behöva ge meddelandet till din far. Stackars er! Styrkekramar!
Tesa
Tröstekram från mig också... trostar.gif
Limeblossom
trostar.gif *kram*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon