emelia
hej.. jag har en liten fråga om det finns någon som vet detta.. jag plantera gladiol lökar för första gången i mitt liv på påsen stod det att dom blir 90 cm höga bra höjd tyckte jag... men nu e mina runt 1.60 cm höga har aldrig sett så höga innan... någon som varit med om detta hadde varit kul att få veta... Tacksam för all hjälp jag kan få... mvh Emelia kompiskram.gif
Eva 33c
Nej så höga gladioler har jag aldrig haft. Det låter häftigt! tongue.gif
Kan du visa en bild på dem?
emelia
kommer in kort så fort som det e möjligt problem med korten i datorn -fear-.gif
Tezzla
Namnet på supergödningen, tack! tongue.gif
emelia
bravo.gif super göds medlet måtte vara all regn som vi fått... detta e inte klokt kram2.gif emelia
Biggan_
Ståtliga! Men du får nog stötta dem rejält annars bryts dom av tyngden när blommorna slår ut.
sivvan
ÅÅÅÅÅÅÅ va fina!! får vi se bilder när dom slår ut???
emelia
[color="#FF00FF"][/color]klart jag sätter in ett kort på dom när det e utslaget... det har börjat litta nu så om en vecka två om solen vill titta fram så e det nog klart bara dom ej blir längre... undrar hur långa dom kan bli tummenupp.gif kram emelia
emelia
tummenupp.gif måste bara skriva detta ... Var ute och mäte i regnet i dag på mina ståtliga blommor den längsta mäter nu 1.77 wow detta e inte klokt.. finns det någon som fått så stora???? kompiskram.gif
Tezzla
Vad häftigt! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon