Nattugglan
Är du extra försiktig i dag?
Gossen Ruda
Nä, finns ingen anledning. Jag är immun mot skrock.
Tezzla
I dag ska jag gå under så många stegar som möjligt och hoppas träffa på en drös svarta katter. Kanske ska jag slå sönder en spegel också. ALLT för att trotsa tramsigt skrock laugh.gif
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 13-07-2007, 10:35) *
Jag är immun mot skrock.

Det tror inte jag att du är, egentligen, för då hade du nog inte skrivit här. g.gif Om du med immun menar att du inte påverkas av det. Tar man avstånd från nånting så har man väl påverkats av det, på ett eller annat sätt. Eller hur...?

Jag tror på skrock "ibland", men jag är inte extra försiktig just idag.
Tosan
Jag tog körkort fredagen den 13 september 1996...
Castea
Inget av ondo här ännu. Har städat och kånkat litet extra hemma idag utan att något knäppt hänt. I kväll åker jag till en grannort på konsert, utan oro. Händer något så låter jag efterklokheten tugga i sig det. wink.gif
Pirum
Skrock och skrock...att inte gå under en stege är visserligen skrock, men samtidigt ganska vettigt smile.gif Just fredagen den 13 tar jag dock med jämnmod, eventuellt faller lusten på att se någon av de dagen till ära producerade skräckfilmerna smile.gif
aanderss
nä de är jag inte
sqrulan
Här är det också lungt,hi,hi.Men klockan är ju inte natt ännu flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon