aanderss
nästan varje dag får jag mail i från Hiring Hotel Critics. Rubriken på mailet är Large U.S. Corp. Seeks Motivated Managers

Jag har inte vågat öppna mailet för man vet ju inte om de är virus eller vad de är.

Är det någon som vet något om de så vore de intresant att veta.

Ni kanske med får samma mail i bland

tacksam för svar
Mollis
CITAT (aanderss @ 17-07-2007, 18:50) *
nästan varje dag får jag mail i från Hiring Hotel Critics. Rubriken på mailet är Large U.S. Corp. Seeks Motivated Managers

Jag har inte vågat öppna mailet för man vet ju inte om de är virus eller vad de är.

Är det någon som vet något om de så vore de intresant att veta.

Ni kanske med får samma mail i bland

tacksam för svar

Såvida du inte har reggat dig på nån amerikansk rekryterarsajt och förväntat dig nåt liknande jobberbjudande så är det nog klokast att bara slänga bort direkt...

//Mollis
Gossen Ruda
Inget att bry sig om, nätet vimlar av spam. Bara markera och tryck på delete. Sen ett tag tillbaka får jag ett par mail i veckan på kinesiska från Taiwan. Efter att ha kollat med en person vars fästmö är från dom krokarna vet jag nu att det är erbjudande från unga vacka damer som säljer tjänster. Fast att skicka mail till nån i Sverige med kinesiska tecken är ganska meningslöst.
Chamomille
CITAT (Gossen Ruda @ 17-07-2007, 18:57) *
Inget att bry sig om, nätet vimlar av spam. Bara markera och tryck på delete. Sen ett tag tillbaka får jag ett par mail i veckan på kinesiska från Taiwan. Efter att ha kollat med en person vars fästmö är från dom krokarna vet jag nu att det är erbjudande från unga vacka damer som säljer tjänster. Fast att skicka mail till nån i Sverige med kinesiska tecken är ganska meningslöst.

a0a.gif Jaa....
aanderss
CITAT (Gossen Ruda @ 17-07-2007, 18:57) *

tack för svaret
Eva-Helene
Nej, det är säkrast att inte öppna sån´t som man inte känner igen / har bett om. (Jag hojtar på min son så fort det dyker upp nå´t.)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon