Full version: Klumpigast idag?
MrsFritz
Råkade ta vitvinsvinäger istället för flädersaft idag till fikat... sick.gif

Någon som vill smaka? whist.gif
Eva-Helene
Synd att det inte var äppelcidervinäger, det sägs ju vara nyttigt..... cool.gif
Anki V
Det finns fler som kandiderar till att vara om inte dagens klant så i alla fall månadens….. mad.gif

Jag har varit borta en vecka på semester och bara av en slump så öppnade jag fysen idag och upptäckte till min stora förtvivlan att frysdörren stått på glänt i minst en vecka….säkert mer. -cry-.gif

Den var så full av is att det har tagit tre timmar (men hårtorken) bara att få bort isen så jag kunde få fram matvarorna…..som bara vara att slänga thumbdown.gif . Tur i oturen så var det ett litet frysskåp i alla fall

Elmätaren måste ha gjort volter veckan som var. no.gif

/Anki
Anki på Öland
CITAT (Anki V @ 21-07-2007, 22:16) *
Det finns fler som kandiderar till att vara om inte dagens klant så i alla fall månadens….. mad.gif

Jag har varit borta en vecka på semester och bara av en slump så öppnade jag fysen idag och upptäckte till min stora förtvivlan att frysdörren stått på glänt i minst en vecka….säkert mer. -cry-.gif

Den var så full av is att det har tagit tre timmar (men hårtorken) bara att få bort isen så jag kunde få fram matvarorna…..som bara vara att slänga thumbdown.gif . Tur i oturen så var det ett litet frysskåp i alla fall

Elmätaren måste ha gjort volter veckan som var. no.gif

/Anki

Gjorde precis samma sak i julas när jag var hos ungarna och firade......
Anki
Farbror Blå
jag pressar ofta citron för att ha i kylen.
Sist jag skulle ta ut en annan sak, lyckades jag välta behållaren i kylen, dörrfickan ni vet, med mjölken i och sen ut på golvet..
skuraskuraskura
Hannele
CITAT (MrsFritz @ 21-07-2007, 21:01) *
Råkade ta vitvinsvinäger istället för flädersaft idag till fikat... sick.gif

Är inte det en bantningskur? flirting.gif
AnitaO
Jag snor nog titeln idag.
Startade en tvättmaskin i morse med bl.a ett par jeans.
Så synd att min mobiltelefon låg i bakfickan på jeansen ranting.gif ranting.gif
Eva-Helene
CITAT (AnitaO @ 23-07-2007, 13:08) *

Försök se det så här: nu har du ju en ursäkt för att köpa den där nyaste mobiltelefonen!
Malvia
CITAT (AnitaO @ 23-07-2007, 13:08) *

Dotterns nya Sony Ericsson W810I låg i hennes jacka som jag tvättade i 40 grader, för nåt år sen.

Plockade i sär, lät torka i lite värme i ugnen. Den fungerar fint ännu idag.
olgak
Jag klippte av telefonledningen när vi höll på och förberedde för ommålning av vardagsrum. Jag är noggran och gillar att slita bort tapeter och gamla sladdar, och den här sladden kom vi fram till att den "nog" var inaktuell. Tyvärr inte. Men det är fixat igen nu.
MrsFritz
CITAT (Hannele @ 22-07-2007, 18:55) *
Är inte det en bantningskur? flirting.gif

Jag har snarare gått upp några hekto sedan jag smakade på "saften"! Nästa gång ska jag hälla i mig hela bägaren idea.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon