Chamomille
[attachment=5400:Godnattpippi.JPG]
sqrulan
wub.gif Jätte söt!!
Chamomille
CITAT (sqrulan @ 23-07-2007, 01:15) *
wub.gif Jätte söt!!

yes.gif
vindspel
Mina sover
Växttokan
Vilken helt underbar och HELGULLIG pippi!!! smiley_small_hug.gif
zaaritha
Chamomille: En kakadua?
Pratar den?
Hur gammal är den?
Minns ju kakaduan i Baretta-serien; men då kanske du
inte ens var född? flirting.gif
Chamomille
CITAT (zaaritha @ 27-07-2007, 20:01) *
Chamomille: En kakadua?
Pratar den?
Hur gammal är den?
Minns ju kakaduan i Baretta-serien; men då kanske du
inte ens var född? flirting.gif

Det är en goffins kakadua, ålder vet jag inte, jag var bara "barnvakt".... smiley_small_hug.gif
Välldigt trevlig och rolig fågel yes.gif Sällskapssjuk som 17, vill alltid sitta på axeln...
Hon pratar framför allt när jag pratar i telefon, då säger hon hejdå... giggle.gif Annars inte så många ord.
Nu är hon hemma hos sig och jag saknar henne. sad.gif
Näää, jag minns inte Baretta... Var nog för liten då.... rolleyes.gif

http://sv.wikipedia.org/wiki/Goffins_kakadua
Camilla
storm
Å vad hon är söt,jag har själv haft en goffing kakadua för ca:20 år sedan,men vi var tvungen att sälja henne för hon var så toksvartis på ungarna de fick inte komma i närheten av mig då skrek hon som besatt.Hon var så tillgiven och go mot mig och min man,ja hon var som en hund och älskade att dansa till George Harrissons (Got my mind set on you) hon hette Cleopatra men vi kallade henne Cleo.
Chamomille
CITAT (storm @ 27-07-2007, 20:53) *
Å vad hon är söt,jag har själv haft en goffing kakadua för ca:20 år sedan,men vi var tvungen att sälja henne för hon var så toksvartis på ungarna de fick inte komma i närheten av mig då skrek hon som besatt.Hon var så tillgiven och go mot mig och min man,ja hon var som en hund och älskade att dansa till George Harrissons (Got my mind set on you) hon hette Cleopatra men vi kallade henne Cleo.

Tråkigt med barnen...
Kul att hon dansade... laugh.gif
Camilla
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon