Läte nyss en tråd som någon medlem hade skrivit, men verkade nästan om texten hade redigerats av en admin.
Men det stod inget om texten var ändrad av admin. Men den stämde ej med rubriken...
Vore det inte bäst om någon text ändras av någon annan än medlem att man skriver typ redigerad av en admin eller liknande?
Undrar om inte Tobb refererar till en tråd skapad innan omarbetningen av forumet...? men jag vet inte
Ciczi
det var någon tråd som jag såg samma dag som jeg skrev denna men nu har jag glömt bort vad det var
Men texten kändes som den hade redigerats av en moderator... För den var motstridig till rubriken.
anna_rispan
18-08-2007, 22:06
Ja du Tobb.- Utan exemplet är det ju svårt att veta. Men det är ju en del rubriker som inte nämns i själva skrivet-rutan alls så det förvånar inte att dyka på nåt sånt.
Jag tror inte att admin redigerar inlägg... de har aldrig gjort det, vad jag vet i alla fall, under tiden jag varit medlem.
Mvh
Fenja
Hihi, något gammal fråga nu då, men visst kan administratör ändra om man ber om det. Den här tråden tex
länk. Där hade jag gjort en exakt likadan tråd och bad Ingemar ändra eftersom det kändes väldigt onödigt med två st

.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.