Alexander-VG-zon3
hejsan

insekterna gillar visst morots blommor , blommorna är helt täckta av alla des svarta,bruna,gula saker i alla former . och det händer visst andra saker också .

Alexander-VG-zon3
när jag ändå häller på kan jag visa lite andra bilder för den som vill( vet inte om jag visat dom innan ) men men

Alexander-VG-zon3
andra bilder
Alexander-VG-zon3
två till
Eva-Helene
Å vilka fina bilder! Å vad jag längtar efter en kamera!!!
Lars-Olof Arvids
Jättefina somriga bilder!

Olle
Alexander-VG-zon3
CITAT (Eva-Helene @ 26-07-2007, 14:03) *
Å vilka fina bilder! Å vad jag längtar efter en kamera!!!

jo det är jätte roligt att ha en kamera ,, hoppas du får en snart . du får önska dig en !!??

CITAT (Lars-Olof Arvids @ 26-07-2007, 15:19) *
Jättefina somriga bilder!

Olle

tack tack ,, det kan behövas lite somriga bilder nu när det varit så dåligt väder
Piccante
Jättevackra bilder tummenupp.gif kanske med undantag för spindeln då. Vet inte om jag ska springa eller stanna kvar och stampa på den när jag ser en stor spindel fear.gif Fjärilarna var undebara, har inte fått se så många själv i år för regnet lockar inte direkt fram dem.
lisan
jättefina bilder.Jag längtar efter fjärilar,tycker det är dåligt med dom iår.Vi har mest mygg här tycker jag.
ängsvädd
Jättefina bilder. Vilken biologisk variation!
Lars-Olof Arvids
Jag håller med om att det har varit dåligt med fjärilar den senaste tiden. Just nu har jag nästan bara slåttergräsfjärilar och luktgräsfjärilar på min äng, samt en och annan bastardsvärmare. Vart har alla nässelfjärilar, påfågelögon, pärlemorfjärilar, blåvingar o s v tagit vägen? Det är förstås regnet som gör att de inte kommer fram. I morse hittade jag i alla fall ett bandfly precis utanför dörren.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon