Full version: Tallships Race
Mollis
På måndag när Tallship-båtarna lämnar Stockholm lär jag sätta mig på bryggan och kolla, dom går förbi vårt hus precis:-)
Ska ta några bilder också...

//Mollis
Pirum
Låter trevligt smile.gif Hade själv gärna sett det men befinner mig på fel sida Sverige, ack. Får nöja mig med att försöka se de den där jämra ostindiefararen någon gång.
Castea
Jag var i Stockholm igår, och gick och kikade på Tallship-båtarna. TJUSIGT! tummenupp.gif
Berith
CITAT (Mollis @ 28-07-2007, 11:43) *
På måndag när Tallship-båtarna lämnar Stockholm---

//Mollis

Låter spännande, förklara gärna mera. Är det en tävling?

Visst, jag kan ju googla och ta reda på vad det handlar om men nu frågar jag dej istället. whist.gif
Castea
Tävlingsinfo
Berith
Aha! tummenupp.gif

Hade inte hört talas om det, antagligen för att "vi" inte är så insatta i lokala evenemang så långt bort. giggle.gif
Mollis
CITAT (Berith @ 28-07-2007, 13:38) *
Låter spännande, förklara gärna mera. Är det en tävling?

Visst, jag kan ju googla och ta reda på vad det handlar om men nu frågar jag dej istället. whist.gif

Jag ska skicka bilder, det är enormt vackra segelfartyg som far förbi.. själva tävlingen är jag inte så intresserad av.

//Mollis
zaaritha
Gamla segelskepp är oftast väldigt vackra---liksom bilar fr 50- o 60-talet!
Alba
Åh blir grön av avund ...........måste vara som en dröm att sitta på parkett och beskåda dessa fartyg.
Ser fram emot bilder som vi kan gotta oss i.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon