Efter min morgonrunda utan hund numera bestämde jag mig för lite småpill i trädgården.Jag hade precis kommit igång med iordningställande av en eftersatt rabatt när första störtskur kom.Det regnade näsan hundar och katter haha,jag flydde in på altanen och iaktog skådespelet som var över på några minuter.Jag passade på och tog några bilder.Sedan ut igen för att får odning med den där rabatten.Det slutade med att jag grävde upp en jättestor bondpion som stod i mitten men passade inte riktigt där.Nu hde jag bra med plats för nya växter,det är en vårrabatt med primula och diverse kökar.Nu fick jag plats för min frösådda körsbärsbenved som jag planterade i mitten,det ska så småningom ger lite skugga åt primulorna.Jag planterade ut några frösådder som jag inte hade plats för innan,det var anemoner och penstemoner.Jag har återfått lusten att jobbar i trädgården,i juli brukar jag inte göra så mycket i trädgården,då tar jag semester.

[attachment=5634:PICT6564...__Small_.JPG] [attachment=5635:PICT6565...__Small_.JPG]

[attachment=5636:PICT6566__Medium_.JPG]