Full version: anmäla inlägg?
Boxer
KJnbceja har lagt in tråd här som bör åka bort fortare än kvickt. Hur gör man?
Ophelia
Maila/PMa forumansvarig Göran kanske.
Eva i Skåne
Jag gick in på "kontakta oss" på förstasidan och skrev en rad. Där bör väl någon forum-ansvarig som inte har semester kolla.
Alba
Jag önskar att det fanns en knapp "anmäl inlägg" eller liknande. Tänk så enkelt det vore.
Om man dessutom kunde se om inlägget redan var anmält så slipper ju admin. får kanske 50 anmälningar om samma sak.
Ralf
CITAT (Alba @ 30-07-2007, 09:57) *
Jag önskar att det fanns en knapp "anmäl inlägg" eller liknande. Tänk så enkelt det vore.
Om man dessutom kunde se om inlägget redan var anmält så slipper ju admin. får kanske 50 anmälningar om samma sak.

Detta är väl knappast ett så stort problem här som på tex Passagen eller Flashback. Eller anmäller du inlägg ofta?
Berith
Blir också lite nyfiken... g.gif Det är väl inte så ofta man råkar på inlägg här som behöver anmälas? Tycker det har varit lugnt ett bra tag nu, ända sen forumet bytte utseende kan man väl säga?

Och inlägg med snusk i rubriken läser jag inte öht. naughty.gif
Alba
Jag uttryckte mig kanske lite oklart.

Vad jag menar är de inlägg som bjuder ut både det ena och det andra. Ett sådant inlägg fanns igår och det är det som även Boxer skriver om.
Min tanke med att anmäla till admin. är för att ta bort inlägget.

Berith
Ok, då förstår jag. smile.gif

Ja usch och fy, bort med såna inlägg! rtfm.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon