Full version: Nordvik
kerstin z5-6
Vi åker 3 st -ska bli spännande tt höra på Magnars föreläsning och att handla på växtmarknaden
Vilka fler kommer ??smile.gif
Eva-Helene
Vilken tid är det? Vart har du hört om det? Finns det att läsa om på nätet? Jag är intresserad, men måste få veta mer innan jag besämmer mig.
kerstin z5-6
sta tidningen sista nr -Jg tror man bör vara medlem för att vara med på föreläsningen lö kväll -växtmarknaden start 13 lördag -brukar vara öppen för allmänhet en timme senare :9
Helen i Piteå Zon 5
Vi hade ju Magnar på besök här hos oss i Piteå i år och jag säger då bara:: Åk och lyssna ni som kan, Magnar har helt fantastiska bilder på växter och är en väldigt duktig föreläsare. Ni fotar väl mycket så vi som inte kan fara dit får se allt vi missar biggrin.gif
lolo
Var ligger Nordvik?
Eva-Helene
Nordvik ligger ca 5 km norr om Höga kusten-bron (titta på kartan efter Kramfors så ser du Nordvik). Där är en bra gymnasieskola för trädgård, jordbruk, skogsbruk bl.a. Ligger rätt så vackert till.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon