Full version: Bella...
Fenja
... är en liten linslus!!

Mvh
Fenja

Tezzla
En hiskeligt söt linslus också wub.gif
Margith
Oj, när jag ser bilder som de här, då känner jag att hemma hos mig skulle det kunna få bo åtminstone ett par tre stycken wub.gif De är helt underbara!!
Sonen, mitt enda barn, har tjatat om katt hur länge som helst ...
Att det alltid har funnits mellan 1 och 3 hundar i huset under hans livstid hjälper föga när han vill ha en katt no.gif
Men jag är ju allergisk mot dem!! -cry-.gif
Jag klarar dem så länge jag inte rör dem, men en katt som INTE får ligga i mitt knä.. näää det är ju djurplågeri..??.. eller är det kanske matte-pågeri?? g.gif

Hur som helst Fenja, helt underbara katter, jag föll som en sten för de små linslusarna wub.gif
Krolliljan
Det var många år sedan jag klappade en katt p g a allergi men när jag ser dina foton kan jag komma ihåg hur mjuk och varm en liten kattunge är. Vilken sötnos.
sqrulan
wub.gif Underbart söt och gullig!!
Fenja
Tack! wub.gif De är ljuvliga i den här åldern, det är en ynnest att få se dem växa upp och utvecklas.
Mvh
Fenja
amaira
Ohhh ohmy.gif en sådan söt tjej!!! wub.gif wub.gif wub.gif
yenny
Å så fin hon är wub.gif
Shangalia
Pössa På smiley_small_hug.gif *SMACK*
Biggan_
Jättego är hon! wub.gif
vindspel
Här är min Bella.
Vi hade katter när jag växte upp och de är jätte gosiga (när de vill wink.gif
Nu är jag allergisk mot dem, men jag smygklappar grannens och går sedan in och tvättar händerna. Nu har jag fåglar istället och de är också pluttiga
Biggan_
CITAT (vindspel @ 01-08-2007, 23:18) *
Här är min Bella.
Vi hade katter när jag växte upp och de är jätte gosiga (när de vill wink.gif
Nu är jag allergisk mot dem, men jag smygklappar grannens och går sedan in och tvättar händerna. Nu har jag fåglar istället och de är också pluttiga

Det var ju också en söt Bella! yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon