Full version: Sexualveganer
Gossen Ruda
Nu vill en del veganer inte ha sex med köttätare. Svt text Nåja, för att vända på steken, vem vill ha sex med en grönsak?
Betty
Jösses, vad ska man säga? slap.gif " De betraktar köttätande människors
kroppar som begravningsplatser för
djur." ... Vilka santa.gif santa.gif santa.gif !!!
Eva-Helene
Tja, det blir väl fler karlar till oss köttätande singelkvinnor då naughty.gif
Bee
CITAT (Gossen Ruda @ 31-07-2007, 21:10) *
Nåja, för att vända på steken,

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Vi kan med andra ord ha förtröstan - veganerna lär bli ett utdöende släkte biggrin.gif
sqrulan
Mycket är konstigt i människans värld nu mera,så jag både ser

upp till dom kloka djuren och äter upp dom kloka djuren. g.gif
Blomstertanten
Nu vill en del veganer inte ha sex med köttätare. Svt text Nåja, för att vända på steken, vem vill ha sex med en grönsak?

Du har tydligen aldrig läst "10 skäl till varför gurkor är bättre än män " tongue.gif
aanderss
CITAT (Eva-Helene @ 01-08-2007, 00:04) *
Tja, det blir väl fler karlar till oss köttätande singelkvinnor då naughty.gif

rotfl.gif
Eva-Helene
CITAT (Blomstertanten @ 01-08-2007, 15:08) *
Du har tydligen aldrig läst "10 skäl till varför gurkor är bättre än män " tongue.gif

whistling.gif blush.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Gossen Ruda

Inbilsk som jag är tänkte jag bara ur mannens perspektiv. rolleyes.gif
Eva-Helene
CITAT (Gossen Ruda @ 01-08-2007, 20:53) *
Inbilsk som jag är tänkte jag bara ur mannens perspektiv. rolleyes.gif

Ja, vad kan man annars vänta sig av en karl!!! no.gif flirting.gif
Piccante

Är man så strängt utövande vegan så borde ju köttsliga lustar vara strängt förbjudna även om grönsaker är inblandade?
Hannele
CITAT (Markus_H @ 01-08-2007, 22:02) *
Är man så strängt utövande vegan så borde ju köttsliga lustar vara strängt förbjudna även om grönsaker är inblandade?

Typiskt manligt synsätt och uttryck, igen. nono.gif thumbdown.gif help.gif
Eva-Helene
CITAT (Markus_H @ 01-08-2007, 22:02) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Instämmer! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_

kompiskram.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
AnnammA
CITAT (Biggan_ @ 01-08-2007, 23:33) *
kompiskram.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Jag tänkte något liknande i förmiddags när jag läste detta, om gurkor och morötter ... och idag när man som kvinna kan åka till Danmark och fixa till barn på egen hand....(Fast kan man då få reda på om spermadonatorn är köttätare??? confused.gif ) giggle.gif

Hälsn

AnnA

Eva-Helene
CITAT (AnnammA @ 01-08-2007, 23:49) *
Jag tänkte något liknande i förmiddags när jag läste detta, om gurkor och morötter ... och idag när man som kvinna kan åka till Danmark och fixa till barn på egen hand....(Fast kan man då få reda på om spermadonatorn är köttätare??? confused.gif ) giggle.gif

Hälsn

AnnA

crying.gif Ja stackars dom, vilket bryderi!!! rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Eva-Helene @ 01-08-2007, 23:53) *
crying.gif Ja stackars dom, vilket bryderi!!! rotfl.gif rotfl.gif

ohmy.gif blink.gif blink.gif rotfl.gif
Chamomille
Äsch, låt dom har sina pärsikohalvor, meloner, gurkor, bananer eller vad det nu är. Jag föredrar lammkött eller t.ex hingstkött.
Eva-Helene
CITAT (Chamomille @ 02-08-2007, 01:05) *
Äsch, låt dom har sina pärsikohalvor, meloner, gurkor, bananer eller vad det nu är. Jag föredrar lammkött eller t.ex hingstkött.

tummenupp.gif
Gossen Ruda
Ack ja, vartenda ämne kan man tramsa om. Är det inte underbart? laugh.gif

Inte för att jag har något emot veggisar, det är upp till var och en att avgöra, men fanatism i alla dess former tar jag avstånd ifrån. Likaså att se ner på andra människor pga sin egna uppfattning.

Tråkigt nog finns det inga grönsaker för män, jag kommer inte på någon iaf. Bara ett bakverk, flottyrringar. innocent.gif whistling.gif
Chamomille
CITAT (Gossen Ruda @ 02-08-2007, 08:00) *
Ack ja, vartenda ämne kan man tramsa om. Är det inte underbart? laugh.gif

Inte för att jag har något emot veggisar, det är upp till var och en att avgöra, men fanatism i alla dess former tar jag avstånd ifrån. Likaså att se ner på andra människor pga sin egna uppfattning.

Tråkigt nog finns det inga grönsaker för män, jag kommer inte på någon iaf. Bara ett bakverk, flottyrringar. innocent.gif whistling.gif

Det skulle väl vara just persikohalvor och meloner då... whistling.gif

Berith
---tar jag avstånd ifrån. Likaså att se ner på andra människor pga sin egna uppfattning.---

rotfl.gif Den var bra hörrududu!!

Flottyrringrar?? Borde väl räcka med jordnötsringar? crazy.gif
Farbror Blå
Nåja, för att vända på steken..

så passande uttryck!! hihi
Eva i Skåne

Ja, sådana där munkar som väl egentligen borde heta nunnor rolleyes.gif
Chamomille

Ja, sådana där munkar som väl egentligen borde heta nunnor rolleyes.gif
[/quote]

giggle.gif
AnnammA
Det var en inlaga i kvällsposten igår, apropå ämnet, där en fd köttätare(kallade sig för "köttis"),numera vegan, menade på att det inte var rätta metoden av dessa veganer att vägra sex med köttätare, utan att de genom sex och kärlek skulle kunna omvända dessa biffätare att bli grönsaksätare... För det var så han hade blivit vegan...
Han menade också på att veganer luktar godare än de som äter kött och att veganer har mer potens...
Hm...

Hälsn

AnnA
Berith
Kommer osökt att tänka på Shakerrörelsen (som Åsa pratade om i en tråd för ett tag sen).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon