Full version: Min Nya rabatt
Carl
Hi!
Anlade en liten rabatt i våras innehållande blue spire Lavetera Barnsley och Japansk malört plus vindruva. De andra bilden är ifrån baksidan av huset där det kommer att bli en blandning av vild blommor i någon form.
Tesa
..suck...jag bara älskar malvor..det är så vackert.. wub.gif
Jag har försökt med Barnsley ett par ggr men den vill inte här hos mig, tyvärr..
Carl
Hi!
Dom står i princip bara i sand kanske lite jord också . För att dom skall klara Skånes fuktiga vintrar. Det gömmer sig två yuka palmer i rabbaten också. Dom lever men syns inte.
Chamomille
Åh, fina bilder... Lyllo dej som har purpurklätt... Hade förut på förra stället och VITA som jag fick av Kenneth på AOT. GLÖMDE att ta med mig när jag flyttade... slap.gif (pucko)
Mollis
CITAT (Chamomille @ 02-08-2007, 09:00) *
Åh, fina bilder... Lyllo dej som har purpurklätt... Hade förut på förra stället och VITA som jag fick av Kenneth på AOT. GLÖMDE att ta med mig när jag flyttade... slap.gif (pucko)

Hej! Jag har både vita och purpur, kanske jag kan ordna några fröer åt dig.....

//Mollis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon