Elisabeth-Västkustkolonisten
03-08-2007, 19:57
Vi skall troligen nästa vecka åka till Stockholm. Vi kann ju Stockholm inte alls.
Jag vet bara att jag skall till Östermalm och inte gärna aker in till stan med husbilen. Vet ni en campingplats varifrån man kan åka kummunalt in till stan.
Tack i förväg
Elisabeth
Kjellepelle
03-08-2007, 23:28
Sätra Camping och Bredäng Camping ligger söder om "stan" , i området Skärholmen(Ikea), klart utanför stan. På själva Östermalm finns en camping bakom Stockholms stadion efter Lidingövägen på Östermalms IP, där dom kör skridsko och isracing på vintrarna, följ bara skyltar "Lidingö". www.stockholm.se har info.
Chamomille
04-08-2007, 07:12
Östermalms kamping, den ligger bakom Stadion ut mot Lidingö.
Annars kan ni ju alltid komma ut till Brevik och ställa er på parkeringen vid badet...
04-08-2007, 09:06
Tack skall ni ha.
Östermalms Camping ligger ju bra till. Men det finns ju många i Storstockholm, skall sedan kolla lite närmare.
Elisabeth
12-08-2007, 17:49
Nu var vi i Stockholm och på Östermalms camping.
Jag kan bara säga att det var den dyraste och smutsigaste camping vi har varit i Sverige, Norge och tyskland. Och vilken oreda det var, dom hyrde ut varje plats flera gånger. Det var ingen ordning på något med andra ord.
Men det är klart , dom är nära stan och inte bryr sig om något. Alla klagomål dom fick från arga campare lyssnade dom inte ens på.
Egentligen hade vi velat stanna lite längre men kan man inte gå på toiletten på en dyr camping då får det vara.
Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.