Full version: Playa del Gråsparv
Monarda
Här badas så det stänker om det! Äntligen har pippina hittad till nya badet. tummenupp.gif

P1010170a.jpg

Eva-Helene
Ååh, den bikden vill jag ha som vykort!!! Snacka om sommarbild!!!!
Snöflinga
Härlig bild bravo.gif och vilket fint fågelbad, vad är det gjort av confused.gif Vill ha ....
Castea
wub.gif wub.gif wub.gif
Monarda
CITAT (Snöflinga @ 05-08-2007, 15:58) *
Härlig bild bravo.gif och vilket fint fågelbad, vad är det gjort av confused.gif Vill ha ....

Det är gjutet i någon slags konstmassa. Vet inte exakt vad det är men tungt är det i alla fall. Det ska helst inte stå ute på vintern heller.
Netha
CITAT (Monarda @ 05-08-2007, 19:34) *
Det är gjutet i någon slags konstmassa. Vet inte exakt vad det är men tungt är det i alla fall. Det ska helst inte stå ute på vintern heller.

Fin bild. smile.gif

Sånt fågelbad skulle jag också vilja ha. Var har du köpt det?
Monarda
Inhandlat i Säter hos ett företag som heter JaHa Garden Decor. Men jag kan tänka mig att såna här bad finns lite varstans.
Netha
OK.. ska försöka komma på någon bra idé till nästa sommar... om jag inte hittar ett färdigt bad. smile.gif
Monarda
Ja, man kan ju faktiskt bara leta rätt på en fin stubbe och ställa ett vackert fat med lagom djup uppe på. smile.gif
Wilmer
Men så härligt! så önskar jag det såg ut hemma hos mig... Ingen badar här inte...

/ Wilma
vindspel
Jag har ett skatpar som kommer till mig flera gånger om dagen. Nu när det har regnat så mycket så badar de på hamocktaket när jag sitter där. De har blivit så tama. De är roligt med lite sälskap i trädgården. När någon av dem kommer så säger jag - hallo skatan, men en snuttig röst, mina grannar tror nog att jag inte är klok men det struntar jag i. Vilken jättevacker bild du tagit.
Har bara en dålig bild än så länge men ...
lisan
Vilket härligt fågelbad du har,så skulle jag vilja ha det hos mig också.Härlig bild bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon