Gossen Ruda
07-08-2007, 16:28
Vill bara påpeka att varje gång jag försöker titta på rubricerade inlägg dyker det upp en skylt om att programmet gjort en otillåten åtgärd och IE stängs ner. Jag hinner se att det är nån lek med olika tecken och tänkte bara meddela medlemmarna i lekklubben min erfarenhet.
Låter skumt.
Det är ju bara vanliga tecken, inget hokus-pokus egentligen.
Starta om datorn så kanske det löser sig. Många konstigheter brukar räta till sig när man startar om. Jag hade ett för mig nytt problem igår (eller var det i förrgår...?) Jag kunde bara läsa enstaka inlägg, de flesta avdelningarna kom jag inte ens in på, när jag klickade på nåt, vad som helst, så stängdes IE ner. Kunde inte ens gå in på min egen profil eller kolla i mitt album.
Problemet försvann när jag startade om datorn.
Gossen Ruda
07-08-2007, 19:06
Omstart var det första jag testade, utan någon förändring. Det är några av tecknen som datorn tydligen tolkar på något sätt.
Låter jätteskumt, det är ju bara vanliga tecken - som vilken bokstav som helst...
Chamomille
07-08-2007, 19:16
Nej du... Inte alls...
CITAT (Chamomille @ 07-08-2007, 20:16)

Nej du... Inte alls...

Vad menar du?
Chamomille
07-08-2007, 19:22
CITAT (Betty @ 07-08-2007, 20:13)

Låter jätteskumt, det är ju bara vanliga tecken - som vilken bokstav som helst...

Nej du inte ALLS!!
CITAT (Chamomille @ 07-08-2007, 20:22)

Nej du inte ALLS!!
Jag menar: Det är ju bara vanliga tecken, som du får genom att trycka på tangenterna på tangentbordet, inga konstigheter som rimligen skulle behöva orsaka att IE går ner.
Har du antivirus eller brandvägg ställd på högsta säkerhet? De kan vara väldigt misstänksamma mot konstiga tecken...
Nä....vi är inte några trollpackor........bara några som haft väldigt roligt idag.

♫♫♫
Gossen Ruda
07-08-2007, 20:23
Inget antivirus aktivt och brandväggen håller bara kollen på nätet. Mysko!
Det var konstigt Ruda....och synd. Då kan du ju inte vara med i lekgruppen.
Chamomille
08-08-2007, 09:14
Det kan inte jag heller... Har försökt hela natten!!!
CITAT (Chamomille @ 08-08-2007, 10:14)

Det kan inte jag heller... Har försökt hela natten!!!
Har du läst Dealers inlägg i "original inlägget" ?
Där får du lite mer tips.
Chamomille
08-08-2007, 09:20
Japp. Det går inte i alla fall...
*Stintan*
08-08-2007, 11:23
Skumt det där jag funderar på om det kan vara nåt med explorer humhum jag skulle behöva uppdatera till en nyare version. Jag har en stationär dator och när jag försökte göra tecknen i ett inlägg så funkade det inte utan det kom upp alla möjliga konstiga rutor och andra sidor, däremot testade jag att göra tecknen i ett mail och då fungerade det perfekt. Mycket märkligt men jag klippte och klistrade in i ett inlägg istället fniss.
Prova det här då:
Start
Kör...
skriv charmap
klicka på OK
Chamomille
08-08-2007, 16:28
Å gud hjälpe mej.... När jag har tryckt "nytt inlägg" så finns ju ingen "start"....
CITAT (Chamomille @ 08-08-2007, 17:28)

Å gud hjälpe mej.... När jag har tryckt "nytt inlägg" så finns ju ingen "start"....
"Start" har du i din dator, på ditt skrivbord längst nere till vänster ( en grön ruta)
Chamomille
08-08-2007, 17:08
NEJ... Den är borta när jag har Odla uppe..
För med musen över den blå randen längst ner så du får 2 pilar och prova dra upp.
Du kanske har kommit vid så den ligger dold längre ner .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.