Full version: Boxer-abonnemang
Krolliljan
Ngn mer som har Boxerabonnemang ? I så fall fungerar era kanaler? Det går inte att komma fram till Boxer.
Tezzla
Det låg nere för ett tag sedan sa mannen, soffpotatisen, men nu funkar det igen bravo.gif
Ralf
Inget problem med min box. Jag har Nackasändaren.
Har du prövat att göra en ny kanalsökning?
Krolliljan
Här fungerar det fortfarande inte men nu har jag plats 8 i kön. ( jag är tacksam för att det inte är ngn väntmusik. )
Jag har avancerat från plats 36
Krolliljan
Nu kom jag fram. De har problem med södra Sverige säger de. De vet inte vad det är. Så då får man vänta då.
Boxer
Och jag som trodde att vår sprillans nya låda var kass ohmy.gif *pust* smile.gif
AnitaO
Har också problem. Sändningen bröt strax efter 18.00
Analoga nätet fungerar ännu, så jag kan i alla fall se 1:an, 2:an och 4:an smile.gif
Ewa L
Puh, då var det inte min sprillans nya låda då. Däremot kunde jag hela tiden se digitala 4:an, vilket gjorde att jag åtminstone visste att det inte var fel på min TV.
mamamaggan
De sa på nyheterna att hela digitala nätet i sydvästra Sverige var utslaget men de visste inte vad det berodde på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon