Full version: Missa inte nu!
Chamomille
Robban e me...
Alba
Kom hem just nu.....klart jag missade.

Det var väl ikväll Nanne skulle vara med.....ville se........grrrrr
Magdis
Åh vad jag tyckte om låten som Tommy Körberg sjöng...Fait accomplit. Supermysig smile.gif
Chamomille
Jag tyckte om Robban jag... Båtlåt... Han e ett geni!!!
LadyG
Robert Broberg är ett geni smile.gif
Eva-Helene
Ja han har gjort SÅ många bra låtar! tummenupp.gif
Netha
Den sämsta omgången i år enl mitt tycke.

Körberg... nääää!!! Håller för öronen!
Nanne... alla låtar låter likadant och så hennes scenkläder... jesses! såg ut som hon kom från en bordell. w00t.gif
Robban Broberg... är sååå less ... ett geni... kanske det... men... jag fick nog redan för 10-15 år sedan. sick.gif
Robert Gustafsson... har tappat gnistan.... blir bara enformig och tröttsam. sad.gif
Elias... tja... nog var han åtminstone kuligare i den där talangtävlingen... nu var han kanske för nervös...eller?
Lennart... gillar hans röst, men låtvalet påminner för mycket om Christer Sjögren sick.gif

Programledaren har också börjat fjanta alldeles för mycket. Dags att antingen lägga ner Allsången eller leta fram en ny förmåga.
Chamomille
CITAT (Netha @ 07-08-2007, 22:24) *
Den sämsta omgången i år enl mitt tycke.

Körberg... nääää!!! Håller för öronen!
Nanne... alla låtar låter likadant och så hennes scenkläder... jesses! såg ut som hon kom från en bordell. w00t.gif
Robban Broberg... är sååå less ... ett geni... kanske det... men... jag fick nog redan för 10-15 år sedan. sick.gif
Robert Gustafsson... har tappat gnistan.... blir bara enformig och tröttsam. sad.gif
Elias... tja... nog var han åtminstone kuligare i den där talangtävlingen... nu var han kanske för nervös...eller?
Lennart... gillar hans röst, men låtvalet påminner för mycket om Christer Sjögren sick.gif

Programledaren har också börjat fjanta alldeles för mycket. Dags att antingen lägga ner Allsången eller leta fram en ny förmåga.

Det var Robban man ville se.... yes.gif
Leia
Broberg är ju´helt fantastisk! wub.gif Synd bara att man ofta "glömmer bort" honom lite.
Och hur gammal är människan egentligen? Han har ju´sett lika ut i alla år! smile.gif
Chamomille
CITAT (Leia @ 08-08-2007, 07:09) *
Broberg är ju´helt fantastisk! wub.gif Synd bara att man ofta "glömmer bort" honom lite.
Och hur gammal är människan egentligen? Han har ju´sett lika ut i alla år! smile.gif

Håll i dej... Han e 67!!!
Leia
Han ser ung ut nu, men måste ha sett gammal ut förr.... Om du förstår hur jag menar.... biggrin.gif
Chamomille
CITAT (Leia @ 08-08-2007, 07:21) *
Han ser ung ut nu, men måste ha sett gammal ut förr.... Om du förstår hur jag menar.... biggrin.gif

no.gif
Leia
CITAT (Chamomille @ 08-08-2007, 07:24) *
no.gif

Jomen han ser ju´lika dan ut som han alltid har gjort, vilket borde innebära att när han var yngre såg han lite äldre ut än vad han var och nu när han är äldre så ser han yngre ut... Hum blev lite komplicerat det där... men jag vet hur jag själv menar iallafall! laugh.gif
Och när jag tänker efter så måste han någon gång precis sett ut som så gammal som han var.... rotfl.gif
Mollis
CITAT (Leia @ 08-08-2007, 07:09) *

Han har ju alltid haft den pojkaktiga looken, men nu tycker jag faktiskt att han börjar tappa den och se ut lite mer som en som faktiskt har passerat 60, och inget fel med det! Han är lika charmig o bra för det..

//Mollis
Chamomille
CITAT (Leia @ 08-08-2007, 07:31) *
Jomen han ser ju´lika dan ut som han alltid har gjort, vilket borde innebära att när han var yngre såg han lite äldre ut än vad han var och nu när han är äldre så ser han yngre ut... Hum blev lite komplicerat det där... men jag vet hur jag själv menar iallafall! laugh.gif
Och när jag tänker efter så måste han någon gång precis sett ut som så gammal som han var.... rotfl.gif

santa.gif biggrin.gif a0a.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon