Full version: Länge sen sist
ewa zon 3
Nu var det väääldigt länge sedan jag var inne på Odlaforumet blush.gif
Men efter en lite tur i trädgården idag så kände jag för att lägga in lite bilder.
Hoppas kunna vara lite mer aktiv i fortsättningen om hälsan tillåter dunno.gif
Har saknat er alla Odlavänner kompiskram.gif

/Ewa

[attachment=6069:Kopia_av...sleriana.JPG] [attachment=6070:Kopia_av...Daisie__.JPG]
Paradisblomster - 'Sparkler White och 'Prästkragen'Crazy Daisie' från snälla Lady Hamilton thanks.gif
[attachment=6071:Kopia_av...a_rigens.JPG] [attachment=6072:Kopia_av...purpurea.JPG]
Påfågelsblomster? 'Milk&Honey och 'Digitalis 'Camelont Lavender' ettårig
Anki V
Åhh, vad roligt att se dig aktiv igen bravo.gif

Du är saknad! rose.gif
/Anki
Helen i Piteå Zon 5
Härligt att se dig här igen yes.gif / Helen
Margith
Hej! Vad roligt att se dig här wub.gif
Och vilka fina bilder du lagt in... Den där flerdubbla prästkragen... dräggel, dräggel tongue.gif
kompiskram.gif
Anki V
CITAT (Margith @ 08-08-2007, 17:34) *
Och vilka fina bilder du lagt in... Den där flerdubbla prästkragen... dräggel, dräggel tongue.gif
kompiskram.gif

Om Margith vill hålla till godo kanske jag kan få skicka någon/några rufsig prästkragar till våren. I år är det nog för sent.....paketet skulle bli för skrymmande. Ett alternativ är att Margith kommer hit på besök och själv gräver upp några plantor. smiley_small_hug.gif
/Anki
Ewa L
Har också saknat min namne. Just de som heter lika håller man ju lite extra koll på.

Även jag dräglar över jätteprästkragen, men upp till höga kusten...
Köpte pluggplantor av 'Wirral Supreme' i våras från Odla, kan bara hoppas att de blir lika vackra som denna nästa år.
Gåsis
Vad roligt att se dig och lite från din trädgård smiley_small_hug.gif Det gav mersmak.

Fast jag ska inte dregla över prästkragen, jag som klagat bittert på min miljon digitalis dreglar över den istället giggle.gif

/Åsa
Margith
CITAT (Anki V @ 08-08-2007, 18:17) *
Ett alternativ är att Margith kommer hit på besök och själv gräver upp några plantor. smiley_small_hug.gif
/Anki

Hörredu Anki, nu ska vi inte vara sån! Jag har ju svept förbi din husknut i sommar, kan väl inte rå för att jag inte hade möjlighet att stanna -cry-.gif
Men akta dig, det kommer en sommar nästa år också 000.gif Ska jag ta med egen spade?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon