Full version: Logga in automatiskt.
sqrulan
Förr blev jag inloggad automatiskt.

Nu måste jag skriva namnet och lösenordet varje gång,är det jag som är knäpp?

Så var det inte förr. confused.gif
Betty
Rutan till höger om "Inloggningsrutan" heter "Inställningar", där kan du bocka för att du vill bli automatiskt inloggad.
sqrulan
Den rutan har jag bockat för men det hjälper inte,det är nåt annat som är fel??
Alba
Jag har samma problem i ett annat forum och fick då till svar att det beror på webbläsaren.

Någon har även sagt att att "minnet" försvinner om man raderar alla "tillfälliga internetfiler. Detta vet jag dock ingen om.
sqrulan
Ja men då förstår jag,jag har ändrat från Vista till XP.Det är nog orsaken,men det blev bara här på Odla?
Digger
Har samma problem, ibland kommer den ihåg vem jag är men ibland måste jag logga in. Det dumma är att man inte märker att man inte är inloggad och när man ska titta på nån bild i en text så får man inte se bilden, då måste man logga in och sen hoppa tillbaka till texten igen. Jag tillåter cookies på odla.nu men det verkar inte hjälpa. Kanske är spartiden på cookien för kort?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon