|
aanderss
10-08-2007, 11:19
har de kommit i dag
Upptäckte det också, trodde först att jag hamnat fel
aanderss
10-08-2007, 13:37
CITAT (Cathis @ 10-08-2007, 13:36)  Upptäckte det också, trodde först att jag hamnat fel  de är väll bara för attd e vill att man skall skalffa nya hotmail. men jag kommer att ha de gammla kvar.
Men jag har ingen ny inloggningssida.......konstigt.
aanderss
10-08-2007, 19:04
CITAT (Alba @ 10-08-2007, 18:01)  Men jag har ingen ny inloggningssida.......konstigt. kommer nog så småningom
CITAT (Alba @ 10-08-2007, 18:01)  Men jag har ingen ny inloggningssida.......konstigt. Jag med har samma gamla vanliga...
vindspel
11-08-2007, 17:48
Man kan välja om man vill ha den nya versionen. Jag har tagit den nya, finns lite mer valmöjligheter t.ex. förhandsgranskning av mail. Har även tagit den nya versionen av live messenger. Den är rolig, kan skicka olika flörtar som t.ex. när Bart i simsons skjuter med sin slangbella. Har ni live messenger?
aanderss
15-08-2007, 18:26
CITAT (vindspel @ 11-08-2007, 18:48)  Man kan välja om man vill ha den nya versionen. Jag har tagit den nya, finns lite mer valmöjligheter t.ex. förhandsgranskning av mail. Har även tagit den nya versionen av live messenger. Den är rolig, kan skicka olika flörtar som t.ex. när Bart i simsons skjuter med sin slangbella. Har ni live messenger? har nya msn messinger men gammla hotmailen
CITAT (aanderss @ 15-08-2007, 19:26)  har nya msn messinger men gammla hotmailen Jag med men jag har den nya inloggningen.
aanderss
15-08-2007, 20:49
CITAT (Cathis @ 15-08-2007, 21:47)  Jag med men jag har den nya inloggningen. de har jag med
Jag har också nya messenger men gamla mailen. Ändå får jag ibland en ny inloggningssida. Irriterande!
aanderss
15-08-2007, 21:29
CITAT (Netha @ 15-08-2007, 22:18)  Jag har också nya messenger men gamla mailen. Ändå får jag ibland en ny inloggningssida. Irriterande!  den skall visst alla få
CITAT (aanderss @ 15-08-2007, 22:29)  den skall visst alla få Den nya gillar jag INTE!
aanderss
16-08-2007, 20:52
CITAT (Anma @ 16-08-2007, 20:57)  Man vänjer sig... mm man måste
Jaha.....här sitter jag den 3 september med samma gamla inloggningssida.
Vad är nytt med den nya ?
aanderss
03-09-2007, 15:48
CITAT (Alba @ 03-09-2007, 16:47)  Jaha.....här sitter jag den 3 september med samma gamla inloggningssida.
Vad är nytt med den nya ? ta bort dina cookies så kanske den nye kommer
aanderss
03-09-2007, 15:51
rensa nu igen o testa sedan. jag har haft den nye sedan den dagen jag startade denna tråden
Elisabeth-Västkustkolonisten
06-09-2007, 08:29
Och idag är det omöjligt att komma in på Hotmail eller MSN
aanderss
06-09-2007, 08:51
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 06-09-2007, 09:29)  Och idag är det omöjligt att komma in på Hotmail eller MSN inte för mig
RibesRubusVitis
06-09-2007, 15:19
Kommer inte heller in, och nu är det sent på eftermiddagen...
Inte heller jag har några problem att komma in på hotmailen och att använda msn, har funkat hela dan. Men hotmailen ser annorlunda ut idag, ser inte riktigt ut som den brukar...
Jag använder den klassiska versionen av Windows Live Hotmail. Vit bakgrund, man är ju van vid den blå...
06-09-2007, 16:12
För fem minuter sedan har jag kommit in på MSN och hotmail. Men hotmail var en enda röra .
Har du anmält dig till den nya versionen. Är det därför du tycker den är rörig ? Den ser ju helt annorlunda ut.
06-09-2007, 16:20
Nej jag har inte anmält mig till nya versionen.
Men raden som sitter normalt ovanför mailen var på sidan och alla mail var långt nere osv Det var något fel, men vad???
Verkar ju underligt. Jag har inte haft några problem med gamla Hot Mail. Jag har idag regat in den nya versionen och den fungerar också bra.
RibesRubusVitis
06-09-2007, 16:41
Alldeles nyss kom jag äntligen in, och sidan är samma gamla som alltid. Däremot fungerar inte längre Hotmail med Internet Explorer 5.1 för Mac. (Den sista versionen som gjordes för OS 9.) Oftast visas bara ett helblått fält över nästan hela skärmen, och menyraden är förskjuten långt åt höger; när man uppdaterat 10-15 gånger, kanske Inkorgen kan läsas. Så har det varit i flera månader, och sedan något år har det inte gått att bifoga bilagor. (Det syns inget att klicka på.) För Hotmails skull har jag därför måst byta webbläsare till Mozilla; en bonus är att också bilagor fungerar igen…
http://www.idg.se/2.1085/1.119567"Telia bortkopplat från USA" Många med Telia har haft problem idag. En del med andra leverantörer också.
06-09-2007, 19:25
Det skulle man ha läst i förmiddags då hade man inte behövd bli nervös
aanderss
07-09-2007, 09:14
nu har jag uppdaterat min mail till den klassiska verasionen windows live. någon mer som har den o vad tycker ni?
anna_rispan
07-09-2007, 11:09
hmm, jag har den inte klassiska versionen av hotmail live...tror jag. jo det måste vara så. jag gillar det nog. men det är ju ovant att hitta så klart.
den klassiska verisonen är den som hotmail var innan uppdatering?
aanderss
07-09-2007, 11:13
CITAT (anna_rispan @ 07-09-2007, 12:09)  hmm, jag har den inte klassiska versionen av hotmail live...tror jag. jo det måste vara så. jag gillar det nog. men det är ju ovant att hitta så klart.
den klassiska verisonen är den som hotmail var innan uppdatering? jag uppdaterade mitt i dag men vill jag kan jag uppdatera en gång till men de vill jag inte. uppdaterar man inte alls så uppdateras de visst atumatiskt om några veckor
anna_rispan
07-09-2007, 11:16
jaha, vad knepigt. för den verison jag har så står det att man kan välja klassisk om man har långsammare uppkoppling. vi har ju bredband så det blir inga problem med den oklassiska, vad den nu kan kallas.
Jag började med den fullständiga versionen men då måste man skrolla i vänsterkanten. Har nu bytt till den klassiska. Där ser man vänster sida utan att skrolla.
aanderss
07-09-2007, 11:18
CITAT (anna_rispan @ 07-09-2007, 12:16)  jaha, vad knepigt. för den verison jag har så står det att man kan välja klassisk om man har långsammare uppkoppling. vi har ju bredband så det blir inga problem med den oklassiska, vad den nu kan kallas.  ja de är den verisonen du har man minnst måste ha. annars uppdateras de visst atumatiskt jag uppdaterade till den i dag
anna_rispan
07-09-2007, 11:19
CITAT (Alba @ 07-09-2007, 12:16)  Jag började med den fullständiga versionen men då måste man skrolla i vänsterkanten. Har nu bytt till den klassiska. Där ser man vänster sida utan att skrolla. Aha, där mapparna ligger o det? Det kanske är därför det ser konstigt ut är jag inte är i själva inkorgen utan ska fixa med adresser och grejer. Men jag kan nog lära mig att hantera det nya med.
aanderss
07-09-2007, 11:24
CITAT (anna_rispan @ 07-09-2007, 12:19)  Aha, där mapparna ligger o det?
Det kanske är därför det ser konstigt ut är jag inte är i själva inkorgen utan ska fixa med adresser och grejer. Men jag kan nog lära mig att hantera det nya med. ja de klassiska räcker gott för mig
I går fick jag ny inloggningssida för Hot Mail.
När jag nu ska gå in så får jag upp ett meddelande att jag måste godkänna cookies och så följer en beskrivning hur jag ska göra. Sagt och gjort....inga konstigheter med det.
Problemet är att nu kommer jag inte in på Hot Mail. Har försökt flera timmar. Samma gula ruta att jag ska godkänna cookies visar sig varje gång jag försöker.
Jag behöver mailen och är på väg att spricka av ilska.
Är det fler som ha samma problem ?
[attachment=7594:a_r_g.gif][attachment=7596:Dator_sk...torn_arg.gif]
aanderss
19-09-2007, 20:09
nä jag har inte problem alls
I dag fungerar Hot Mail. Nu poppar inte den gula rutan om cookies upp. Mejlen behövde nog sova på saken.
aanderss
20-09-2007, 09:06
Säg den glädje som vara beständigt Nu är det samma sak igen. Varje gång jag går in i mailen dyker rutan upp.....grrrrrrrrr Jag har ju gjort som de säger.....är herr/fru Hotmail trög eller ...... Jag känner bara för att skriva av mig min ilska. Ja ja....nu känns det bättre Aktivera cookies.
För att kunna använda Windows Live Hotmail behöver du aktivera cookies i din webbläsare. Följande anvisningar aktiveras cookies endast för Windows Live-webbplatser. Annars har du samma sekretesskyddsnivå som tidigare.
För Internet Explorer 6 och senare:
Klicka på Alternativ...från menyn Verktyg. Klicka på fliken Sekretess och klicka sedan på knappen Platser. Lägg till www.live.com i adressfältet och klicka på knappen Tillåt. Klicka på OK för att bekräfta och klicka sedan på OK igen för att lämna Internetalternativ. Nu ska du kunna logga in på Windows Live Hotmail.
För Mozilla Firefox 2.0 och senare:
Klicka på Internetalternativ från menyn Verktyg. Klicka på fliken Sekretess och klicka sedam på...knappen Undantag. Lägg till www.live.com i adressfältet och klicka på knappen Tillåt. Klicka på Stäng för att bekräfta och klicka sedan på OK igen för att lämna Alternativ. Nu ska du kunna logga in på Windows Live Hotmail.
aanderss
20-09-2007, 12:40
CITAT (Alba @ 20-09-2007, 13:27)  Säg den glädje som vara beständigt Nu är det samma sak igen. Varje gång jag går in i mailen dyker rutan upp.....grrrrrrrrr Jag har ju gjort som de säger.....är herr/fru Hotmail trög eller ...... Jag känner bara för att skriva av mig min ilska. Ja ja....nu känns det bättre Aktivera cookies.
För att kunna använda Windows Live Hotmail behöver du aktivera cookies i din webbläsare. Följande anvisningar aktiveras cookies endast för Windows Live-webbplatser. Annars har du samma sekretesskyddsnivå som tidigare. För Internet Explorer 6 och senare:
Klicka på Alternativ...från menyn Verktyg. Klicka på fliken Sekretess och klicka sedan på knappen Platser. Lägg till www.live.com i adressfältet och klicka på knappen Tillåt. Klicka på OK för att bekräfta och klicka sedan på OK igen för att lämna Internetalternativ. Nu ska du kunna logga in på Windows Live Hotmail.
För Mozilla Firefox 2.0 och senare:
Klicka på Internetalternativ från menyn Verktyg. Klicka på fliken Sekretess och klicka sedam på...knappen Undantag. Lägg till www.live.com i adressfältet och klicka på knappen Tillåt. Klicka på Stäng för att bekräfta och klicka sedan på OK igen för att lämna Alternativ. Nu ska du kunna logga in på Windows Live Hotmail.konstigt jag har aldrig haft de problemet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|