Full version: Nya stolar och dynor.
Netha
Igår, när en av våra gamla stolar pajade, for vi till Jysk och fyndade.. två fempositionsstolar och tjocka dynor till, kostade 240,70 kr
[attachment=6198:Kostade_50_70_kr.JPG]
[attachment=6197:Dynan_ko...66.95_kr.JPG]

AnitaO
Wow!!! Det kallar jag verkligen ett FYND! bravo.gif
Netha
CITAT (AnitaO @ 11-08-2007, 21:13) *
Wow!!! Det kallar jag verkligen ett FYND! bravo.gif

Verkligen... jag var tvungen att fråga ifall det var rätt pris på skylten. smile.gif

Han i kassan sa att vi skulle få rabatt om vi köpte 100st... de hade fått tre pallar av just dessa stolar. giggle.gif
Mollis
CITAT (Netha @ 11-08-2007, 21:11) *
Igår, när en av våra gamla stolar pajade, for vi till Jysk och fyndade.. två fempositionsstolar och tjocka dynor till, kostade 240,70 kr
[attachment=6198:Kostade_50_70_kr.JPG]
[attachment=6197:Dynan_ko...66.95_kr.JPG]

Ja jädrans! När vi köpta våra altanmöbler ( 1996) så kostade bara dynorna 400 /styck!

//Mollis
Netha
Men... idag har vi haft snålblåst och svinkallt... max +12,5
så vi har fått provsitta stolarna inomhus. sad.gif
Snöflinga
Suveränt pris, är det för en stol eller två ? Egentligen borde man passa på så här på hösten att handla trädgårdsmöbler ... klok du är Netha wub.gif
Betty
Bra fyndat Agneta! tummenupp.gif Jag blir ibland lite sugen på såna där snygga moderna trä-utemöbler - men så besinnar jag mig - mina vita i plast är så otroligt mer lättskötta, bara en liten slatt sköljmedel i en hink vatten så blir de som nya - inget kladdande med olja e.d.
Men när det blir dax att byta ut dem så lutar det starkt åt såna där jättelätta positionsstolar i alliminium med runt/ovalt glasbord som de har på bl.a. Rusta.
Netha
CITAT (Snöflinga @ 11-08-2007, 21:54) *
Suveränt pris, är det för en stol eller två ? Egentligen borde man passa på så här på hösten att handla trädgårdsmöbler ... klok du är Netha wub.gif

240,70 kr sammanlagt för två stolar och två dynor. smile.gif
Biggan_
CITAT (Netha @ 11-08-2007, 22:05) *
240,70 kr sammanlagt för två stolar och två dynor. smile.gif

Det är som hittat ju! Ser sköna ut också! tummenupp.gif
Alba
CITAT (Netha @ 11-08-2007, 21:39) *
Men... idag har vi haft snålblåst och svinkallt... max +12,5
så vi har fått provsitta stolarna inomhus. sad.gif

rotfl.gif

Vilket fynd. Snygga stolar och snygga dynor.
Netha
De står fortfarande inne... svinkallt idag.. + 14° och halv storm... fast nu är det vindstilla igen.
Typiskt... så är det varje kväll. sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon