Gillan
När vi gick in i går kväll var poolen klar och blank som en spegel................och så här såg det ut när jag kom upp nu i morse -fear-.gif -fear-.gif fear.gif . Kan inte med bästa vilja i världen påstå att jag fick lust till nåt dopp rolleyes.gif giggle.gif ( glöm inte klicka för större bild )

[attachment=6204:20070812_008.jpg] [attachment=6205:20070812_009.jpg]
Ciczi
Blä, det förstår jag...

förresten, är det ditt lilla rådjur ibakgrunden? Jag har ett liknande som ligger ner.

Ciczi
Gillan
CITAT (Ciczi @ 12-08-2007, 08:27) *
Blä, det förstår jag...

förresten, är det ditt lilla rådjur ibakgrunden? Jag har ett liknande som ligger ner.

Ciczi

Njaa, mitt är det väl inte egentligen då det var maken som fick det i present för några år sedan ( fast jag får ju naturligtvis titta på det om jag vill rolleyes.gif ). Så vart det är inhandlat har jag ingen aning om.
Leia
Nej, det såg inte så inbjudande ut. Det blir till att håva då`!
Ciczi
CITAT (Gillan @ 12-08-2007, 08:31) *
Njaa, mitt är det väl inte egentligen då det var maken som fick det i present för några år sedan ( fast jag får ju naturligtvis titta på det om jag vill rolleyes.gif ). Så vart det är inhandlat har jag ingen aning om.

Jag har ärvt mitt av mormor och morfar.

Ciczi
Alba
Nä fy så otäckt. Ibland är man inte sugen på ett dopp.
Lady Hamilton
Ja jag har full förstålse för att du inte vill bada på direkten giggle.gif Men om du arbetar "lite på ytan" och sedan kör igång pumpen/reningen så skall du se att det går att bada lite senare i dag crazy.gif
Biggan_
Dina badgäster har haft poolparty, det var ju lördag i går! yaay.gif
Gillan
Poolparty! Ja, det måste ha vart ett sjutusan till party giggle.gif

Nu är det i alla fall åtgärdat.(bara lite dammsugning återstår) Precis som du sa Ladyn, så var det bara att använda håven på ytan, så skötte pumpen om resten flirting.gif

Frågan är vad jag ska skylla på nu då för att slippa hoppa i angel_not.gif whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon