Full version: Cypern
Maggan H
Nu har vi bokat resa till Agia Napa i oktober, och vill ut o kolla på ön på egen hand. Har någon varit där i år och som vet vad som finns för spännande saker/trädgårdar att titta på? biggrin.gif
stina
Jag har varit många gånger i Agia Napa, senast nu i juni. Men när jag åker dit åker jag för att slappa, sola och bada så jag far inte omkring så mycket. Trädgårdar är det nog si och så med tror jag, det är rejält bränt efter sommaren. Men det FINNS mycket att åka och titta på, jag är bara sån badtok så den veckan jag är där vill jag guppa i Medelhavet. tongue.gif

Helt otroligt fantastiska bad, underbart varmt i vattnet och ett mycket vänligt och behagligt folk. Avis på dej!!!!! smile.gif
Maggan H
Det låter ju inte så dumt, att guppa runt i Medelhavet! giggle.gif Jag har inte badat en enda gång här i sommar, så det ska bli nykommet bara det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon