Leia
För ganska många år sedan var det en bild på Mikael Persbrandt i någon av kvällstidningarna som jag tror en fotograf tagit i samband med någon almanacka(är inte säker). Det är en bild som är nedtonad i färgerna så att den är i princip svart/vit förutom hans blå ögon, han står med små pippifåglar i händerna. Det är en så vacker bild och jag ångrar så att jag inte rev ur den. Jag har suttit och letat på nätet men hittar inte bilden. Någon som kommer ihåg bilden? Vet var jag kan få se den igen?
anna_rispan
Det låter som en rikigt fin bild. Hoppas att du hittar den någonstans. Eller får den av någon som har den kvar kanske. Allt kan hända.
vindspel
Det lät så bra att jag gick ut på nätet i går för att leta. Men inget resultat crying.gif
Han är en snygging men med oro i själen. Det enda som jag kunde hitta var ex denna bild (vet inte hur liten bilden blir här).
Leia
yahoo.gif
Efter att vi frågade på hans fan-site (både jag och en annan medlem från Odla) så kommer bilden här wub.gif

förresten gå in och titta på de vackra kalenderbilderna på alla andra kändisar också!

Kalenderbilder
Chamomille
biggrin.gif
Berith
En del bilder var jättefina. Men usch för att behöva titta på en del en hel månad! crazy.gif Agneta Sjödin t.ex. och några till.
Leia
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 08:23) *
En del bilder var jättefina. Men usch för att behöva titta på en del en hel månad! crazy.gif Agneta Sjödin t.ex. och några till.

laugh.gif Men Berith, du får titta på dem du tycker om i 2 månader istället då! flirting.gif
Chamomille
CITAT (Leia @ 09-09-2007, 08:26) *
laugh.gif Men Berith, du får titta på dem du tycker om i 2 månader istället då! flirting.gif

Jaa, man kan ha Micke hela året faktiskt.
Berith
Eller bläddra fortfortfort förbi! fear.gif Och vänta på att det ska bli nästa månad...
Leia
CITAT (Chamomille @ 09-09-2007, 08:37) *
Jaa, man kan ha Micke hela året faktiskt.

Bästa förslaget! naughty.gif

CITAT (Berith @ 09-09-2007, 08:44) *
Eller bläddra fortfortfort förbi! fear.gif Och vänta på att det ska bli nästa månad...

laugh.gif Det är tur att smaken är som baken! smile.gif
mamamaggan
Jag ska titta på honom mycket och vänta på den där dejten ! laugh.gif
vindspel
Oktober och november hade varit tråkiga månader för mig, men då kunde man ju klistrat dit andra bilder crazy.gif
Leia
CITAT (vindspel @ 09-09-2007, 10:25) *
Oktober och november hade varit tråkiga månader för mig, men då kunde man ju klistrat dit andra bilder crazy.gif

Gillar du inte Kenny Bräck?

Om inte ska jag väll lägga till, så har vi ju´redan kommit fram till att Persbrandt går bra hela året.... flirting.gif rolleyes.gif wub.gif
vindspel
CITAT (Leia @ 09-09-2007, 11:24) *
Gillar du inte Kenny Bräck?

Om inte ska jag väll lägga till, så har vi ju´redan kommit fram till att Persbrandt går bra hela året.... flirting.gif rolleyes.gif wub.gif

Kenny Bräck??? Det var ju Helena Bergström och Björn Kjellman. Att man kunde ha en annan bild hade jag ju fattat även om jag verkar korkad coolgleam.gif
Leia
CITAT (vindspel @ 09-09-2007, 11:52) *
Kenny Bräck??? Det var ju Helena Bergström och Björn Kjellman.

Ok, du tittade på 2004 års kalender.

Det finns ju´för 4 olika år på sidan, och jag tog bara för givet att du skrev om 2005 år kalender. smile.gif
vindspel
CITAT (Leia @ 09-09-2007, 12:04) *
Ok, du tittade på 2004 års kalender.

Det finns ju´för 4 olika år på sidan, och jag tog bara för givet att du skrev om 2005 år kalender. smile.gif

Oj, finns det fler kalendrar. Får gå ut och titta igen tummenupp.gif
vindspel
Oj, där hade vi ju Ernst, maj 2007. Han med alla galna idéer. flirting.gif

Leia
CITAT (vindspel @ 09-09-2007, 12:18) *
Oj, där hade vi ju Ernst, maj 2007. Han med alla galna idéer. flirting.gif

biggrin.gif Och dessutom har han skor på sig!
Chamomille
CITAT (Leia @ 09-09-2007, 12:21) *
biggrin.gif Och dessutom har han skor på sig!

rotfl.gif Sommartorpsernst... Min hälft hatar honom. Fast ICA reklamen va djävligt kul tycker vi. a0a.gif
Leia
CITAT (Chamomille @ 09-09-2007, 17:02) *
rotfl.gif Sommartorpsernst... Min hälft hatar honom. Fast ICA reklamen va djävligt kul tycker vi. a0a.gif

hum... måste erkänna att jag har missat den reklamen, även fast jag är Ica anställd.... whistling.gif
skogstroll
finns ju kalendrar på lättklädda gubbar också om man vill sponsra lokala föreningar giggle.gif
Trädgårdsflanören
Har ni kalendern och inte gillar vissa bilder, så är det lätt avhjälpt.

Med en sax.

Klipp upp mellan bilden och kalenderdeler, så man kan välja bild till vilken månad man vill.tummenupp.gif
Pirum
CITAT (Leia @ 09-09-2007, 17:10) *
hum... måste erkänna att jag har missat den reklamen, även fast jag är Ica anställd.... whistling.gif

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article327281.ab

Ernst känner sig kränkt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon