Jag har läst i en annan tråd som är aktuell just nu och funderat lite på just det här med pm. Jag vill inte lägga mej i det som avhandlas där eller vem som har rätt eller fel bara om hur det kommer sej att det uppstår en massa tråkiga diskussioner med ovänskap som följd.
Det är där pm-funktionen kommer in i bilden. Att den kan ju skapa en hel del tråkigheter kan man ju se men är den ändå så viktig så att ni ändå vill ha den kvar?
Jag håller mest till på ett annat forum som säkert flera av er redan vet eftersom jag träffar på era signaturer även där.
Där finns inte funktionen och det fungerar alldeles utmärkt ändå. Blir man tillräckligt mycket kompis med någon så kan man ju maila varann på vanligt sätt och då kan ju aldrig problemet med att få en massa anonyma och elaka pm uppstå. Den riktiga mailadressen (och ine bara en signatur) finns ju i avsändarinformationen och det gör ju att man helt enkelt inte kan skriva något som man inte kan stå för.
Jag menar inte att fördöma funktionen om alla tycker att den jätteviktig, det är mest bara en liten fundering.
Det vore kul att höra vad ni tycker.