renate
Hej alla!
Det var ett tag sedan sist,jag hade fullt upp i trädgården och inte så mycket tid vid datorn.idag var det riktigt höstlikt.Är sommaren verkligen redan över?Nej i morgon ska det blir soligt igen.På AoT forum har vi gjort rundvandringar i vara trädgårdar,det var en hel del jobb men jättekul.Alla trädgårdar ska finnas som länkar på AoT startsida.Detta är bara mitt augustialbum än så länge.Min trädgårdsvisning finns på mina album på AoT.
Om ni har lust och titta,varsågod.
Trädgård i augusti
Alba
Tack för titten. Vilken härlig trädgård du har.
Kul ide detta med en rundvandring.
AnnammA
Vad kul! Jag är där också i bland på det forumet...Men det var ett tag sedan sist...

Hälsn

AnnA
Floppy
Perovskan...den gillar jag...mycket fin...sån måste jag ha...så nu måste jag leta på Internet om det finns nån som säljer...
ewa zon 3
Jag har gått en rundtur i din trädgård nu och det fanns mycket fint att titta på bravo.gif
Fanns mycket annat spännande att titta på också så jag kikar nog in fler gånger

/Ewa
Biggan_
Så mycket fint du har i din trädgård Renate! Jag har varit inne flera omgångar och tittat, för där fanns verkligen mycket att se på! Gulliga husdjur har du också! wub.gif
thanks.gif för titten!
Kajsa i Arvika
Jättefint!! Tack för rundturen... thanks.gif
Alexander-VG-zon3
jätte vackert hos dig .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon