Full version: Så tragiskt
AnitaO
Vem gör så här? sad.gif
Förgiftade
Betty
Så fruktansvärt gjort! sad.gif Det är väl inte tillåtet att lägga ut gift i skogen hur som helst?
AnitaO
CITAT (Betty @ 16-08-2007, 21:37) *
Så fruktansvärt gjort! sad.gif Det är väl inte tillåtet att lägga ut gift i skogen hur som helst?

Självklart inte, men tyvärr bryr sig inte alla om vad man får göra och inte får göra sad.gif
storm
Andy mår för hållande vis bra nu och har börjat piggna till?? Dog den hunden med?Det är ju fruktans värt,vilken sorg.Och vad är det för odjur som lägger ut gift i skogen.Vad skulle det vara bra för,varför????
Floppy
Fyyy hur vidriga människor det finns...jag blir så förbannad på sånt här så jag kan gå i bitar... ranting.gif och det värsta av allt är att polisen inte gör så mycket åt det...

...tvinga de förbaskade idioterna att käka köttet själva som straff...alltså de som har lagt ut köttet...
sqrulan
ranting.gif Det var det värsta jag har hört på länge,hoppas dom hittar den skyldige!!!

Ingen normalt frisk människa gör väl så!!!
zaaritha
Så absolut vidrigt o oerhört grymt!!
Sailor Pluto
Varggift? Helt för jävligt är det ändå ranting.gif ! Blir väldigt ledsen när människor är så korkade, tänk vilken sorg, oro och smärta den skyldige orsakade...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon